Gå til innhold

Første natt på eget rom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det gikk over all forventning!

Han sov til 04:00, skravlet i litt under 1 time for seg selv, og så fikk han mat. Deretter sov han til 09:00!!! Da vekket mamma ham, slik at ikke dagen skulle bli helt kokkos!

Så flink han er!

Nå har han sovnet igjen på eget rom uten store protestene, og jeg er spent på om natten blir like bra.

Mamma er stolt av guttens rom også, så jeg legger ut blider på facebooken i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at han koser seg på eget rom!

Camilla er blitt flinkere og flinkere, i kveld la hun seg uten de altfor store protestene.

Og 2 netter på rad har hun sovet i strekk til klokken 07, så om det fortsetter så er jeg superfornøyd :-)

Skrevet

Så flinke barn og sikkert veldig stolte mammaer. Her har hun jo ligget på rom alene i snart tre måneder. Nå sovner hun så raskt på kvelden at vi ikke rekker å synge en gang. Det var noe annet for noen måneder siden når vi sikkert sang 20 ganger og gikk rundt i rommet og vugget henne på armen. Ting går fremover.

I dag hadde vi mat rundt fem og så sov vi til kvart på ni. Deilig. Nå må jeg bare skynde meg og fikse til barselgruppa kommer på lunsj kl. elleve.

Skrevet

Det må jeg si er en snill og grei gutt, som har blitt stor og sover fint på eget rom :-) Også sove til 09.00 da, kjempeherlig når de sover så lenge!

Tobias sov også rundt i natt. Fra ca. 20.30 til ca 07.00 da var han også sulten :-) Han har glimtet til noen netter innimellom,men vanligvis er det ett nattmåltid 04-05 tiden og da pleier han å sove til 08.00-08.30

Skrevet

Veldig flink gutt! Deilig for dere alle å få natten litt tilbake. Håper han fortsetter med mange gode netter fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...