Gå til innhold

Jammen var ikke DNA'et i bilen fra Madeleine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som hele tiden har trodd at foreldrene var uskyldige... Er så fælt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har i grunnen tenkt at det har vært noe rart med de hele veien, men tenkte kanskje det var pga at de var så fortvilte at de tenkte helt irrasjonelt..

gjenstår å se nå da, om det virkelig var foreldrene eller ikke.

ille er det uansett, ei lita uskyldig jente er borte/død samme hvem som gjorde det

Skrevet

Det KAN jo være at beviset er plantet også da... Tror nok portugisisk politi synes det er pinlig å ikke ha noen løsning enda, litt rart at det skal ta så lang tid før det plutselig kabotselig dukker opp et DNA spor sånn helt ut av det blå likosm... Skeptisk jeg.

Skrevet

tenkte på det jeg og..

at "nå MÅ vi ha et-eller-annet-bevis" lissom..

som sagt, får vente og se.. vanskelig å vite det ene eller det andre her vi bare får servert det journalistene vil vi skal vite..

Skrevet

Det sies jo at dna-et er blod- hvor har i så fall portugisisk politi funnet dette blodet? Dessuten sies det jo at dnaet ble funnet 5 uker etter at hun ble borte, og analyser tar jo tid... Uansett virker jo de foreldrene rimelig spesielle som lar barna ligge laene på hotellet og sove, og faren har jo innrømmet at de ga barna sovemedisin. Da burde de ihvertfall passet på dem!!

Skrevet

Huff, hele saken er jo tragisk. Tragisk hvis det viser seg at foreldrene har spilt skuespill hele tiden. Tragisk at en hel verden har engasjert seg så mye, og så viser det seg at foreldrene står bak alt (kanskje). Samtidig så har jeg så vondt for å tro at foreldrene kan ha gjort noe så grusomt, og etterpå gått ut i media... Merkelig er det også at media ble varslet FØR politi etter hun forsvant.

Det jeg syns er frustrerende er at det forsvinner så mange barn hver dag verden rundt. Men akkurat denne saken har fått sååå mye omtale.

Håper bare dem finner ut av det jeg...

Skrevet

Nja, men de har jo fortalt om det DNA'et en stund, er jo bare det at nå først har de fått resultatet, og det gikk nok en stund før de fant ut at det var lurt å sjekke foreldrene...

Tror de heller hadde lurt DNA'et inn med han briten og ikke foreldrene, om de skulle plante det hos noen....? Han var jo ikke helt ren med andre saker han da...

Dessuten tror jeg ikke politiet der kan være SÅ korrupt...

Skrevet

de er uskyldige.....det er min mening!!

Skrevet

Jeg tenkte også på det med blodesporet, de kunne jo ikke få tak i blod å plante, siden Madelene ikke er funnet...

Skrevet

så lenge det er politiet som sitter på DNA'et, så holder jo konspirasjonsteorien i forhold til at det kan være politiet som har plantet det.. fordi de kan jo bare SI at det er sånn..

-men det vil vel ikke holde i lengden, særlig hvis en internasjonal granskningskommite blir koblet inn e.l.

blodet ble funnet i foreldrenes bil, som var leid 5 uker etter at Madeleine forsvant..

men vi får se. uansett syns jeg en sånn sak bare gjør vondt jeg. Jeg skal holde min datter under oppsyn til enhver tid om vi reiser på sydenferie el iallefall.. ikke skal jeg dope henne ned heller. da bestiller vi heller mat til rommet eller noe sånt..

Gjest Nydelige Christina+1pp
Skrevet

Har lest mye om den saken jeg også, den har jo engasjert en hel verden!

Ganske sykt å tenkte på hvis foreldrene(!!!) har gjort dette, helt utrolig men tanke på hvor mye de har vært i media..isåfall er de jo helt syke i hodet...MEN hvem vet...mystisk hele saken!

Vet egentlig ikke hva jeg skal tro...

Stakkars jente uansett,uff.

Skrevet

men hva med hu norske dama som så henne i sommer en gang etter forsvinningen da??

Skrevet

Mange som har hevdet å ha sett Madeleine.......ikke dermed sagt de har sett henne, inkl. denne norske damen

Skrevet

ja oki...

Skrevet

Angående å dpoe ned. Det medikamentet de hadde gitt ble reseptfritt den dagen Madeleine forsvant..Sier ikke at det var riktig av de å gi barna sovemedisiner, men å bruke ordet "dopet" ned blir litt feil syns jeg..

Når det er sagt, jeg klarer ikke å dømme disse foreldrene..

Om de står bak forsvinningen, noe jeg ikke klarer å tro, må det ha skjedd et grusomt uhell som har fått de til å gjøre noe forferdelig..

Men uansett - om en klarer å "drepe" datteren sin ved et uhell - da tror jeg virkelig ikke at man kan være istand til å klekke ut en plan om hvordan man skal bli kvitt liket!! og at de har klart å holde en slik maske oppi tragedien, det tror jeg er umulig..nei, nei, nei...disse foreldrene er ikke skyldige, jeg ser bare foreldre i dyp sorg..

Skrevet

Jeg tror ikke de er skyldige men det er mye rart, bla. blodet i leiebilen. Også synes jeg det er rart at når moren kom tilbake etter ikke å ha funnet M så sier hun datteren er kidnappet. Er det ikke mer sannsynlig at hun har gått seg en tur? Og hvis det er sant som det hevdes, hvor har de gjemt liket i 5 uker uten at noen har funnet det, de har jo evt bare hatt 20 minutter på å gjemme liket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...