Gå til innhold

Frisk og rask etter UL


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL på onsdag,hvor vi fikk vite at alt sto bra til med den lille,OG

at vi venter en liten gutt. Var så rart å se at det faktisk var noe der inne,og samboeren min ble helt blank i øya...:-) Han føler at det hele er litt mer virkelig nå som han så at det var en liten baby der inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye:o)

Litt lettere å skjønne når man ser. Husker at jeg før ul med første, plutselig ble redd for at jeg bare hadde innbilt meg det. Så da han satt den greien på magen min så så jeg at det faktisk var noe der. Fikk tårer i øynene:o)

Skrevet

Så koselig:)

Er spent på ultralyden jeg og, men det er en liten stund til enda, så får smøre meg med tålmodighet noen uker til jeg.

Fin opplevelse det der, og det blir mer virkelig når en faktisk ser den lille der inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...