Gå til innhold

Hva er det mest facinerende dårlige tv programmet du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden mini fortsatt helst sover på armen, blir det endel tv-titting på dagen når han sover. Er ikke så mye annet å gjøre på liksom med baby på armen enn tv og data. I alle fall, ble litt lie av Discovery, NG osv så bladde igjennom kanalene og kom til TVNorge og et program som het "Date my mom", og oh my g..... Det var rett og slett så fascinerende dårlig at jeg bare måtte se det ferdig, men oioioi... ble jo flau av å se på og noe sjokkert. "Mamma, du MÅ fortelle ham at jeg er dødsdeilig og har store pupper!", "Så hun kan sjonglere med flasker, lurer på om hun kan sjonglere med to baller også...hirhir...", osv i samme duren. Altså seriøst, dette MÅ vel være tillaget? Kan ikke finnes folk som ER slik på tv på ordentlig vel? Hva er deres verstinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*ler*

Date my mom er så instruert tv som det går an. Alle replikkene er like omtrent. Skikkelig dårlig.

Ellers må jeg si at alle disse seriene skjønner ikke jeg noe av, dvs. Glamour, Home & Away, den på tv3 som jeg ikke husker hva heter en gang...

Det er skikkelig dårlig underholdning for meg altså :)

Skrevet

Ja, Date my mom er virkelig facinerende dårlig! Kommer faktisk ikke på noe verre akkurat nå....

Skrevet

glamour, hotel cæsar, frustrerte fruer, Lost, I gode og onde dager, Home and away......

And the list goes on and on.........

Skrevet

Her om dagen så jeg en dokumentar om folk som forstørret peniser, baller og pupper noe helt sinnsykt mye! Var en der som hadde så stor utstyr at han ikke kunne gå på do på normalt vis og ikke kunne han ha sex!

Helt sykt...

Skrevet

Jeg brukte en hel søndag på å se på "girls of the playboymansion"....

Det nyttet ikke å løsrive seg, jeg var formelig sugd fast til skjermen...

Skrevet

Det må være glamour og den type elendige såpeserier.

Det er mildt sagt latterlig!

Skrevet

Hehehe... Den fellen har jeg også falt i! ;-) Er dårlig tv det også ja, men synes "Date my mom" er hakket værre likevel. Hva er det som gjør at man bare må se selv om man finner det kvalmende dårlig? Hmmm, vi mennesker er rare!

Skrevet

På zone reality har de ett program som heter cheaters, det er vel det fæleste program som finnest. M en jeg sitter stadig klistra og ser på:P

Det handler om mennesker som tar kontakt med tv-programmet for å finne ut om partneren er utro, etter mye overvåkning viser det seg at partneren selvfølgelig er det og så er det om å gjøre å ta de på ferken med en gråtende kjæreste som skal konfrontere, helt jævlig igrunnen..

Skrevet

L word eller hva det nå heter. yeeeeees

Skrevet

Dr Phil synes jeg er mest bedritent av alt. En slesk fyr som tjener seg rik på andres elendighet fenger ikke meg.

Skrevet

Ricki Lake (det går vel heldigvis ikke lenger tror jeg) - der blir jeg DIREKTE flau, og VELDIG glad jeg ikke er amerikansk. Helt sikkert mange som overdriver og tuller, men noen virker jo dønn ærlige... Fytti...

Ellers blir jeg litt flau over disse "pauseprogrammene" på tv, hvor man har chat på sidelinja og en eller annen fjortis som prater uintr pjatt...

Skrevet

Det verste på tv noen sinne må da være Mess Tv.....

Skrevet

Svigerdatter søkes. Det var så dårlig imitasjon av Jakten på kjærligheten og jeg ble så flau på alles vegne. Alikevel stoppa jeg der hvis jeg trykka meg gjennom kanalene.... Helt sykt!

Skrevet

Jeg synes Big Brother kanskje er tidenes dårligste tv-konsept, samme med Temptation Island..!

Skrevet

Men det dårligste programmet jeg bare måtte se på var nok Diana og Diana, eller Dos Los Dianos som det egentlig het.

Det var en serie fra Venezuela....eller var det Argentina, husker ikke, handlet om mor og datter Diana som var forelsket i samme mann.....og en dame med skjegg. Ha ha ha, knallbra.... :oD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...