Gå til innhold

Dere som har barn som har kontakt med pappaen sin!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan opplever dere at barna takler dette? Jenta mi på 2 1/2 har aldri takla dette så bra. Hun gråter sånn hver gang hun skal til han. Hun er hos han hver onsdag og annahver helg fra lørdag til søndag. Hun er veldig urolig og blir bare mer og mer urolig. Er nesten sånn at jeg ikke ser noen annen utvei enn å kutte ut samværet. Hvordan takler deres barn det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist for deg å se henne så lei seg:(

Mina er så liten nettopp fylt 1 år, så merker ingenting på henne.. Hun er ekstremt tillitsfull at det noen ganger er litt skummelt å tenke på.. Tror hun hadde god tatt at hvem som helst hadde tatt henne, så lenge hun får mat og kos..

Skrevet

Jenta mi elsker å være hos bf. _Hun er der hver onsdag og av og til i helger. Prater masse om han. Det er deilig å slippe å bekymre seg for det når jeg skal levere henne til bf. Heldig sånn sett.

Skrevet

Her er det ingen problem.

Jeg tror han har grått en gang.

Nå når han er 3 år, gleder han seg til å dra til pappaen.

"teller" også dager mellom hver gang

Skrevet

Jenta mi har vært med faren sin fra dag en. Først var vi sammen alle tre under samværet (mens jeg amma), men fra hun var ca 8 mnd har hun vært der alene. Hun har aldri vært lei seg og hun er en blid og rolig unge. Hun er der anna hver uke fra onsdag til søndag (istedenfor en dag i uken og anna hver helg pga avstand) og hun er like fornøyd enten hun skal til faren eller til meg. Så dette har fungert veldig fint for oss

Skrevet

Tuppa mi er sammen med pappa annehver helg,og treffer han litt innimellom uten overnatting.

noen ganger gråter hu akkurat i det jeg går ut døra,og blir stille med en gang jeg er ute av syne. Men noen ganger , som nå sist,satt hun på pappas arm,vinka og sendte slengkyss til meg,med et smil som kunne smelta gråstein...da var det heller min tur til å gråte hehe....sånn rørt da.

Det må være helt forferdelig å se ungen sin gråte sånn hver gang hun skal ha samvær med pappaen ...

Skrevet

Her fungerer det bra å være hos far, men hatt perioder av ulike årsaker som minste jenta ikke har syns det har vært så stas.

Har dere prøvd å være sammen alle tre? Det har mine barn satt stor pris på, Vi klarer å være sammen uten at det blir noe krangling eller noe. Han kom til tider masse på besøk, og jeg trakk meg heller mer vekk når han var hjemme hos oss. Slik at de to kunne leke og kose seg og jeg kunen få gjort småting i huset som jeg skulle hatt gjort.

Skrevet

Hos oss går det kjempe bra. Gutten min glede seg hvergang han skal til faren sin. Pappa'n til sønnen min er kjempe flink til å finne på mye ting med gutten. Tar han med til gårder, skogstur etc. Slike ting som jeg ikke er flink til. Jeg er mer flink til å ta han med på shopping i byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...