Gå til innhold

Hvilken reima-dress til en 1-åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 10 måneder skal begynne i barnehagen (hjelp) og jeg er totalt grønn på parkdresser og barnehage.

Jeg har fått høre av barnehagepersonalet at Reima er det beste så jeg har sett litt på det men det er mange forskjellige Reima-dresser og på hjemmesiden finner jeg egentlig ikke hva som er forskjellen mellom de. Er det kun utseende? Noen som ev. kan anbefale en dress?

Jeg har forresten en Reima jakke som jeg kjøpte i fjor på salg som passer nå snart. Holder det å kjøpe bukser til den eller bør man ha en hel dress?

Bruker man samme dress hele høst-vinter-vår?

Bruker man regntøy utenpå dressen eller er den helt tett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en ReimaTec høstdress som jeg bruker nå, men når det blir kaldere enn -5 bør man da ha en ordentlig vinterdress (anbefalt fra barnehagen og i butikken). Men jeg drøyer litt med å kjøpe den andre dressen, for de er jo ikke billige akkurat.

Snuppa er 11 mnd, og har str 80...Hun er 71-72 cm nå.

Skrevet

Ja de er dyre nok men jeg vill ikke spare penger på akkurat dette for jeg synes det er veldig viktig at han er varm, tørr og kan bevege seg som han vill. Han er veldig aktiv og blir kjempefrustrert når det er noe som hindrer.

Men jeg håper inderlig at det er mulig å finne en dress som holder hele sesongen. Han er veldig lang for sin alder 10 måneder og 80 cm. Alle sier Reima er store i størrelsen men det høres ut som om 86 allikevel blir riktig da med tanke på størrelsen dere bruker.

Skrevet

Lønner seg med rundt 10 cm ekstra ja...Ta han med og prøv, for det kan jo være forskjellige modeller av disse dressene de har. Det er viktig at de er lange nok i ryggen slik at de kan bøye seg, sitte på knærne osv uten at det blir trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...