NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Tok siste pillen på brettet på torsdag og har da ALLTID fått mensen to dager senere. Ventet på lørdag, på søndag og idag, INGENTING...masse mensmurringer, men ikke noe mer. Jeg som bare vil sette igang og prøve:) er jo ikke gravid akkurat for slutta jo på pilla i forrige uke. Neida, skal ikke bli utålmodig ennå altså, emn synes bare det var så typisk at nå som vi har bestemt oss så kommer ikke mensen en gang. Også får jeg sikkert mensen til helga når vi skal kose oss, romantisk weekend i STockholm...da er det fler enn meg som blir skuffa altså...haha
glad_jenta Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 ja vi prøver her å etter sa ,å har min søster på besøk,å hun hørte oss i går kveld,jada,litt flaut i grunn,hihi... må være meget stille neste gang:P
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Hmm, ja det er flaut ja, vil helst ikke ha noen som kan høre oss nei;) Og om 2 uker kommer svigers opp hit også, da blir det hvertfall stille i "svingene" hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå