Gå til innhold

Dett i nesa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært tett i nesa nå i over en uke, og har liksom nådd 10-dagers grensen på nesesprayen. funker saltvannsprayen????

trenger hjelp, får ikke puste..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er helt normalt å bli dett i desa den siste tiden. Har vært det nå i noen uker og snorker visst som et sagbruk om nettene.... ;-)

Har heldigvis en samboer som ikke blir forstyrret av det :-)

Har ikke brukt noen form for nesespray da jeg vet hvor lett man blir avhengig.

Skal man bruke noe er saltvannsspray det beste.

Du må nok forvente å bruke noen dager på å avvenne nesen fra den andre sprayen.

Skrevet

Jeg har vært tett i nesa hele svangerskapet og brukt nesespray hele tiden. Har snakka med både lege og jordmor om det, de sier det ikke påvirker fosteret så det er ingen fare forbundet med bruken, den eneste det går ut over er deg selv (får litt tynnere slimhinner i nesen). Legen sa at det var viktig og få nok oksygen, hvis ike kunne det føre til at fostere også fikk lite oksygen. Mitt råd er at du fortsetter å holde nesen åpen med god samvittighet for dere begge! God bedring!

Skrevet

glemte jo å nevne at jeg har vært forkjølet. så derfor jeg har vært tett i nesa.

men du har et poeng med avvenning der, kanskje jeg bare har blitt "avhengig".

Skrevet

har vært dett i desa siden 1 .mai. da var jeg 2 mnd på vei. Siden jeg har vært forkjølet så lenge så har jeg bare brukt saltvannsspray. Har i tillegg fått streng beskjed av øre, nese, hals legen om ikke å bruke vanlig nesespray. Jeg har fått hull i beinstukturen i nesen og plystrer når jeg blir tett i nesen. Veldig morsomt hvis du spør gubben som blir holdt våken av stiv kuling midt på natta, der jeg ligger å puster og peser. Håper at denne frkjølelsen bli borte når jeg engang har født.

Skrevet

åh det hørtes jo helt forferdelig ut, stakkar deg. må le litt også, ikke meningen..

samboeren min har heldigvis godt sovehjerte!han synes det er "kos" med snorkingen min, herregud for en fantastisk sambo! hadde ikke ment det samme om det var omvendt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...