Gå til innhold

Når fikk dere mensen igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk mensen 3,5 mnd etter fødselen og legen mente det var tidlig!

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 mnd etter fødselen. sluttet å amme når gutten var 6 mnd. fullammer du da?

Skrevet

Jeg stoppet amme med første man bare uker etter fødselen.. og blødde i de 6 ukene i barnsel.. så stoppet det.. og bare noen dager blødde jeg i kanske 4 dager igjen og det stoppet.

nesten 1 mnd gikk og jeg startet å blø.. dette var nok den første mens etter fødeselen.. under 3 mnd. etter at jeg fødte..

for akkurat 1 mnd etter hadde jeg mens igjen og det var en syklus på 29 dager i nesten 1 år.. siden da.

Så jeg tror det er mulig! leger sier mye rart og alle kropper er forskjellige

Skrevet

Jeg ammer, men babyen har sovet natten gjennom (10-12 timer) siden 2-mnd-alder, så per def. så fullammer jeg ikke. Kan vel ha noe med saken å gjøre... :)

Etter fødsel blødde jeg i 8 uker, og to uker etter det blødde jeg i to dager. Og mensen nå, altså. Er bare så lei av å blø. Hadde forventet at det skulle ta litt lenger tid før den kom. Men men.

Bare lurte på hva andres erfaring er???

Skrevet

Har ikke fått den enda, gutten er 5 mnd. Men begynte på Cerazette 1 mnd. etter fødsel, kanskje det har noe å si?

Skrevet

Jeg fikk den da tulla var temmelig akkurat 6 mndr gammel, på tross av fullamming og nattamming og hele pakka :-)

Har venninner som ikke har fått den enda selv om det er et år siden fødsel... så det er nok veldig individuelt ja... Men kjipt er det jo, med den mensen (hvis ikke man ønsker to tette barn da!) spør du meg!

Skrevet

Bare 5 uker!!

Jublet ikke akkurat...hehe...

Skrevet

Til tross for fullamming- 3 mnd med føsrte og 4 mnd med andre. Dårlig gjort synes jeg!!!

Skrevet

Snuppa var 6 måneder da jeg fikk mensen igjen. Fullammet frem til ho var 5 1/2 mnd, men ho sov hele natta fra 6 uker.

Skrevet

hei!! fikk tilbake mensen når lillegutt var nesten 7 mndr gammel!

Skrevet

Jeg fikk den 8 uker og 2 dager etter fødsel. Legen var også overrasket og syntes det var tidelig. Men har ikke fått den igjen etterpå. Har kjentes ut som om den kommer siden begynnelsen av august, så tenkte kanskje jeg var gravid siden det var sånn det var på begynnelsen av sist graviditet, men testen var negativ... Er vel litt i ulaget siden jeg fullammer og sånn:o) Lillegutt er nå 16 uker.

Skrevet

Har ikke fått mensen enda. Gutten min er snart 4 mnd. Har en datter fra før og henne ammet jeg i 10 mnd og mensen kom ikke tilbake før jeg sluttet å amme helt. Håper på det samme denne gangen!

Skrevet

Fikk bittelitt etter 5 mnd, så ingenting før etter 10 mnd, nå virker det som den har kommet ordentlig i gang igjen.

Skrevet

I DAG! Det var rimelig uventet, i og med at jeg fullammer og foedte for under 8 uker siden . Pokker aa.

(jeg kan jo bare haape paa at det er en bloedning ifm foedselen, men jeg har mine bange anelser om at det er "the real thing"... nei og nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...