Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei!!! Har endelig fått bestilt baby comp og er kjempe spent på å begynne å ta den i bruk!!!Den er vell i post kassen om noen uker....=) Lurer på om det er flere som har beby comp her jeg??Hva synes dere??? Klemmer<3
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hmmm...Jeg er sikkert teit, men hva er det for noe?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Det er en maskin som måler når du har eggløsning å er mest fruktbar..Ta å søk på Baby comp,så kan du få litt bedre info der=)=)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 jeg brukte ladycomp i nesten ett år. blei så godt kjent med syklusene mine at jeg bare solgte den jeg var iallefall stornøgd, total kontroll hele tiden. ingenting er bedre enn det når man prøver på barn
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Hehe, jeg har en som ligger i en hylle og støver ned... Begynte med den mens jeg hadde VELDIG uregelmessige sykluser, og siden jeg ikke satte meg så innmari inn i temperaturene og sånn, så gav den meg ikke noe... Hehe... Men mulig du setter deg mer inn i den enn meg, men den var ikke noe for meg...da.... Nå har mine sykluser blitt litt mer stabile, så tenker på å nullstille den og prøve på nytt. Hører andre kombinerer baby comp med sånne Fertility Charts, du kan kanske prøve det. Er sikkert noen andre her som vet mer om det å tempe enn meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå