Gå til innhold

Baby comp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!!

Har endelig fått bestilt baby comp og er kjempe spent på å begynne å ta den i bruk!!!Den er vell i post kassen om noen uker....=)

Lurer på om det er flere som har beby comp her jeg??Hva synes dere???

Klemmer<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm...Jeg er sikkert teit, men hva er det for noe? ;)

Skrevet

Det er en maskin som måler når du har eggløsning å er mest fruktbar..Ta å søk på Baby comp,så kan du få litt bedre info der=)=)

Skrevet

jeg brukte ladycomp i nesten ett år. blei så godt kjent med syklusene mine at jeg bare solgte den :)

jeg var iallefall stornøgd, total kontroll hele tiden. ingenting er bedre enn det når man prøver på barn

Skrevet

Hehe, jeg har en som ligger i en hylle og støver ned... Begynte med den mens jeg hadde VELDIG uregelmessige sykluser, og siden jeg ikke satte meg så innmari inn i temperaturene og sånn, så gav den meg ikke noe... Hehe... Men mulig du setter deg mer inn i den enn meg, men den var ikke noe for meg...da.... Nå har mine sykluser blitt litt mer stabile, så tenker på å nullstille den og prøve på nytt. Hører andre kombinerer baby comp med sånne Fertility Charts, du kan kanske prøve det. Er sikkert noen andre her som vet mer om det å tempe enn meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...