Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 FAEN!!! blir så jævlig forbanna på folk som glaner!!!! en helt vanlig morgen skal jeg ta bussen for å komme meg på en bedriten forelesning med gulpen i halsen og bena slepende etter meg. ikke nok med at det er ebn ganske så sur mandag fra før av... men hva gir folk rett til å glane som noen jævla amøber!!!??? går over veien til bussstoppet... der står det 4- 5 stykker og ALLE følger hvert skritt jeg tar med et intenst blikk helt til jeg er framme.... hva er galt med folk??? når ble det greit å glane på andre??? det er andre tinå se på en en stakkars tulling som har klart å manne seg opp til en lang skoledag en mandagsmorgen... jeg ser alltid automatisk bort eller ned når jeg merker jeg blir glodd på. jeg gidder heller aldri glo på andre fremmede, er så JÆVLIG frekt!!!!! håper noen glanere leser dette innlegget og tenker nøye på hvilken plage de kan være for andre! ÅÅÅÅÅÅÅ!!!! deilig å få ut!!!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 noen skrivefeil, men sånn skjer når en er ivrig:) fra den sinte personen med hovedinnlegget( meg altså)
Teltpluggen Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 syns det er driiiitskummelt jeg..:S Så blir jeg utroooolig paranoid! Sånn.. "har jeg noe i nesa tro??"..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 vet det!!! skulle tro nesa hadde byttet plass med munnen eller no.... noen ganger må jeg sjekke i gatevinduer om jeg eventuelt har maskara i hele trynet... har egentlig et ganske så anonymt utseende, så er ingen grunn til å glane!!
Amanda- Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 ja.. hater slike folk som glor. jeg går bort til de jeg og spør hva faen de glor på. men det er meg.. hehe.. de pleier og bli ganske paff...
Mammaen til Emilie med ny mage Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Jeg blir som Marthe.. men noen ganger løfter jeg bare haka og sprader videre. Men som oftest: Hendene blir som bananklaser, nesen blir stor som en potet og kinnene blodrøde...føles det som hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Stortsett så er dette folk som virkelig tror de er noe selv. Folk som bare må glo,for å plage for å sjekke deg ut,for at de ikke har så mye annet å gjøre på.For det at de tror de er så jævla selvgode.HAHA. MYASS..jaja.. glo på meg og jeg glor igjen !!!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #9 Skrevet 12. september 2007 Sånn er jeg også... blir helt paranoid. På kjøpesenter må jeg ofte innom do for å sjekke om det er noe galt med meg. Blør jeg neseblod, er jeg rar på håret, har jeg fått mensen gjennom buksa....? Er jeg rett og slett så stygg og rar at folk MÅ glane? Eller er det bare jeg som tror at folk glaner...?
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Helt enig i at folk som glor er fryktelig irriterende og ikke minst frekt. Jeg bruker å si "Ta et bilde, det varer lengere" dersom annledningen byr seg, og det får de i allefall til å gi seg. Men så har jeg et utseende/en stil, eller hva jeg skal kalle det.. som trekker til seg oppmerksomhet da, så er ikke rart folk glaner. Men synes ikke det gir dem noen rett til å glane!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #11 Skrevet 12. september 2007 herregud dere må ha lav selvfølelse! la nå folk bare glo, hvorfor gidder dere bruke energi på det? kan jo godt hende noen av de synes du var dritlekker og tenkte "hvorfor ser ikke jeg så flott ut mandag morgen, sukk..." nei til verden uten øyekontakt!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #12 Skrevet 12. september 2007 At du ikke er paranoid betyr ikke at de ikke er ute etter deg.... hi hi
susemor666 Skrevet 12. september 2007 #13 Skrevet 12. september 2007 Hehehe jo,er igrunn litt enig med alle her. Det kommer litt annpå måten de glor på..... Om de ser på en som om en skulle se forferdelig ut, eller som om en skulle ha pest eller noe av den sorten..... Da blir jeg irritert. Men kan si det sånn at glaner folk på meg, jq da GLANER jeg tilbake!!!
Ikkelektuell Skrevet 12. september 2007 #14 Skrevet 12. september 2007 Hvis folk virkelig glaner så mye på deg så er det jo mulig at du er litt rar.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2007 #15 Skrevet 12. september 2007 Jeg liker heller ikke all denne glaningen ... hver dag,,samme hvor jeg er.. Men så er jo jeg veldig pen å fin.. så det er vel prisen jeg må betale, men det er ikke alltid morro..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå