Gå til innhold

Jeg er DRITTsur!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forbanna mannfolk som ikke har vært inne en eneste kveld de siste 3 ukene.. er bare ute og mekker på J****** bilen.. DET ER JO IKKE NOE GALT MED DEN!! Tven blir vel min beste venn i dag og! Skulle gjerne tatt meg en tur ut, men har jeg bil??? skal passe på å gi han skikkelig dårlig samvittighet når han kommer inn.. Han har bare med å pleie sin gravide samboer! Hevnen skal bli søt..muhahahahaha

(Må dessverre sign. anonymt her, sorry!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dritt samboer du er...fysj, glad jeg ikke bor med deg

Skrevet

sjønne godt at du e irritert..

men pass på at du ikje bli alt før maktsyk da..:o

Skrevet

Er ikke sååå mange som avslutter med muhahaha i innleggene da...?

Hehe. Det høres ut som du er sammen med min mann :)

Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å kaste bort tiden min på en mann som aldri var hjemme (inne). Waste of time - få'n ut! Jeg derimot, skal tilbringe kvelden med min herlige, omtenksomme, snille og gode mann som vet å prioritere riktig :))))

Skrevet

Ja, skjønner jammen meg at du er DRITT sur da. Fy søren, det er dårlig gjort av han.Har det nesten på samme måte. Min samboer er på jobb ganske lenge ( det skjønner jeg at han må) men da han kommer hjem går han til sine foreldre å er der til han nesten skal legge seg!!!!

Er det mulig sier jeg?!! Nei, jeg tror vi får slå i bordet til dem.

Innimellom virker det som om det går opp et lys for han at han har en samboer med bolle i ovnen=)

Skrevet

Hvis de er ute av huset mere enn de er inne sammens med dere, sier vel mer om dere enn om mannen? Kanskje det er fordi dere er DRITTsur?

Skrevet

kjøss deg bak, anonym...

HI! Ta en prat med samboern din og finn ut hvorfor han ikke er mer sammen med deg, og si hva du føler. Kan hende det hjelper:)

Skrevet

Men det er jo sant.. Ingen som gidder å være sammens med drittsure personer, uansett hvor godt man liker det. Hun burde heller ta det opp på en ordentlig måte med typen istedet for å å være så sur, fordi det hjelper ikke å være så fryktelig sinna.

Skrevet

eh..........kan det hende at han faktisk bare koser seg med å mekke bil?

Ikke sikkert at han tenker over at du ser inne alene.

Kanskje du skulleforsøke å prate med han? Bare en ide altså.

Skrevet

Enig, gå ut til ham og hold han med selskap! Han synes sikkert det er driitsexy om du overrekker ham en skiftenøkkel osv.. Sure mennesker unngår man, det samme gjør man med uhøflige frekke gravide...

Jeg har en søster som sucks bigtime, vi er gravide samtidig og hun har så kort lunte og er uhøflig som en dritt. Det er sårende.. det og..Heldigivs her jeg det fint med kjæresten min.

Skrevet

Jeg hadde også mekket bil utenfor huset enn å være inn med ei sur megge som deg....tenkt tanken på hvorfor han "rømmer" ut...???

Skrevet

Tenkt tanken at kanskje hun er sur FORDI han aldri tilbringer tid med henne?? Eller er du også et mannfolk som ikke klarer å tenke lenger enn nesa rekker??

Skrevet

Han blir sikkert mye mer blid av å tivnges til å være med deg.

Det e vel en grunn til at bilen velges fremfor deg.

Muhahahahaha.

Skrevet

Forskjell på å tvinges å være sammen med dama og det å gidde å prioritere forholdet til kjæresten innimellom.... Hvis det er så jævlig for han å være sammen med dama, bør han slutte å være så himla pinglete og feig, og faktisk si/gjøre noe!! Men som mannfolk flest, når problemene dukker opp, stikker de hodet i sanda(eller bilen) istedetfor å prøve å fikse det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...