Gå til innhold

Jeg håper Hilary Clinton blir president etter Bush!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo ikke så lenge igjen til de begynner med valgkamp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vært kult med en dame og demokrati som president i USA; ja.

heier også på henne!

Skrevet

Historisk sett hadde det vært kjempeflott, og jeg har respekt for henne som politiker, selv om jeg ikke er enig i det hun sier angående Irak-krigen. For alt jeg vet kan hun ha oppdatert synet sitt litt, det er en stund siden jeg så og leste noe om henne...

Skrevet

Haha, hun blir aldri president. Det kan jeg love deg. Ikke fordi hun er dame, men fordi hun ikke finnes troverdig.

Kanskje om hun kom ut av skapet, hadde det vært håp å få alle de homofiles stemmer iallefall. Men hun er nok for feig til det.

(I did not have sexual relations with that woman)

Feige begge to,både hun og mannen hennes. Hva var det han het igjen? Billy?Saksofonspillende sleske mannen hennes,med det falske gliset.Ustabil og utro fyr,som har sex med unge jenter i det ovale kontoret.Æsj.Blir kvalme av begge to.

Bush kan ikke prøve seg igjen,siden han har sittet i to perioder da. Men det blir iallefall ikke Hillary Clintus.

Sorry,HI.

Oprah Winfrey for President! :oD

Skrevet

Da har hun oppdatert synet sitt på Irak-krigen ;)

Skrevet

hahahaha, anonym!!

festlig innlegg. jeg fikk meg i hvert fall en veldig god latter!

alle tøffe damer er ikke lesbiske..

oprah winfrey?... hva med arnold schwarznegger som president,,

Skrevet

mange har oppdatert sitt syn på den......

Skrevet

mye så annerledes ut da Bush bestemte seg for å gå inn i Irak.

nå - etter at over 3000 amerikanere har blitt drept, mange titusener blitt skadet og mange, mange irakere har blitt drept uten at noe har roet seg- skulle det bare mangle om de fleste ikke er imot krigen..

etterpåklokskap..

men grunnene til å gå inn i landet kan diskuteres. greit å bli kviitt saddam, men det var tydeligvis ikke nok.

Skrevet

Håper snart HVEMSOMHELST overtar presisentvervet...Bush er en apekatt på syre som trommer på atomstridshoder *grøss*

Skrevet

Hadde han sex med så mange unge jenter da? Var vel bare hun Monica Lewinsky(?) så vidt meg bekjent...

Men er vel bedre men en president som lever etter mottoet "make love not war" synes nå jeg da..

Bush vil jeg ikke engang uttale meg om, for da blir jeg vel ratt utestengt fra forumet her!!!

Skrevet

Naive du..."Hvem som helst" er bedre...? Og du tror lille Bush styrer alene? Å nei, du, han har nok en mektig klan i ryggen. Så de bør velge hans etterkommer med omhu!

Skrevet

ETTERFØLGER, mente jeg! Må visst få meg en kaffekopp til!;)

Skrevet

Barack Obama

HAN er en mer sannsynelig president emne enn Hilary Clinton...

Mange kvinner vil heie frem henne mest pga utroskapsaken som var og mener sikkert det er en seier for kvinner som har blitt sveket av sine ektemenn hvis hun blir president...landets velferd kommer som god nr ....?? ja... si det....

Skrevet

"Bush er en apekatt på syre som trommer på atomstridshoder *grøss*"

ja, men han er folkevalgt....hva gjør det velgerne til? *grøss*

Skrevet

Ja det verste var jo at han ble gjenvalgt etter de fire første årene da!!!

Skrevet

Trodde alle visste Hillary er skaplesbe.

Hun har hatt fast damekjæreste i mange år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...