Gjest Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 i morgen er det endelig min tur og i starten var jeg helt bestemt på å ikke vite kjønn men så snudde det om, så ville vite for da kanskje jeg kommer nærmere barnet men nå vet jeg ikke lenger. Vite eller ikke vite?? Er jo sååå mye mer spennende å ikke vite men vet ikke om jeg klarer å la vær. Blir sprø av å tenke frem og tilbake nå.
Galskapens overhode Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Kan ikke hjelpe deg i valgets kvaler.. men ønsker deg masse lykke til i morgen.. Du ligger jo bare 1 dag foran meg.. så nå er jeg veldig spent. HAr slev UL om 2,5 uker.. Oppdatering er VELDIG viktig imorgen
Gjest Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Du har termin på bursdagen min Sfinx'n ) Oppdatering kommer i morra på formiddagen.
Galskapens overhode Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Flott.. venter i spenning
Gjest Skrevet 11. september 2007 #5 Skrevet 11. september 2007 Da har jeg vært på ul. var ikke helt store opplevelsen for bebisen min var fortsatt litt liten til å bli målt så jeg må tilbake 3.oktober. hun fikk målt hodet og lårbein men det var det:(
Galskapens overhode Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 meen.. du fikk da se babyen din.. Kanskje de også klarer å se kjønn når du skal tilbake så sent.. Da er du jo 20 + 3 eller noe iflg mine beregninger.. Da venter vi i spenning til da.. Jeg kan oppdatere deg den 28. sept.. Da er det min tur å få se den lille
Gjest Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Bestemte meg i går kveld for å ikke vite kjønn:o) Jupp skal være 20+3 da men de setter som regel tilbake alle på ul synes jeg så er vel ikke så langt når den tid kommer. Jeg skjønner ikke helt det for har vært på 2 ul tidligere og de har sagt det samme, den første sa 8+5 og den andre sa 13+3 noe som da stemte helt nøyaktig med unnfangelsesdato. Gleder meg til å høre hvordan det går på din UL.
3 skatter ute:) Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 tips hvis du er i tvil om å vite eller ikke vite, få den som tar ultralyd til å skrive kjønnet på en lapp og legge i en konvolutt som limes igjen. da kan man velge senere da, hvis man ikke greier og ikke vite likevel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå