Gå til innhold

Jeg er/vil bli verdens verste mor!

Anbefalte innlegg

Skrevet

-Fant ut at jeg var gravid når jeg var 8 uker på vei, hadde da vært ute og festet hver helg + en ukes fylletur til syden. Merk: ikke drukket alkhol under svangerskapet etter positiv test

-Jeg er ung, samboeren min gikk fra meg i begynnelsen av svangerskapet, så jeg skal bli alenemor

-Har ikke rørt en eneste vitaminpille eller omega3-tablett og har fortsatt en uåpnet folat-pakke liggende i skapet

-Jeg håver innpå snop så det holder, gjerne det med aller mest sukker i.

Lenge siden middagen her besto av poteter eller ris

-Jeg har ikke klart å slutte å røyke, ca 3 sigaretter om dagen. Meen, jeg er på god vei til å slutte

-Trapper rundt på høye hæler, selv om jeg har begynnende bekkenløsning. Må lide for skjønnheten

Må innrømme at jeg ikke er flink til å være gravid. Men jeg elsker virkelig det lille barnet som ligger inne i magen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke si at du er den værste. Du har vært gjennom en del ved at du blir alenemamma, så at du prøver er kjempebra. Å når du elsker det lille barnet er du langt på vei. :) Du kommer til å bli en bra mor som elsker barnet sitt. At du drakk de første ukene var jo pga du ikke visste noe, og du er ikke den første. Flere har drukket før de visste noe.

Lykke til. Klem

Skrevet

Men du er i alle fall herlig selvkritisk! Det er faktisk en veldig viktig egenskap som mor... det spiller egentlig ikke noen rolle om man gjør noen feil underveis hvis man virkelig elsker barnet sitt OG klarer å innrømme feilene man gjør. Du kan jo sikkert sette opp en liste over ting du gjør riktig også, den blir sikkert like lang. Du blir helt sikkert en strålende mor! Lykke til!

Skrevet

du blir ikke verdens verste mor!!

alle har lov å gjøre feil underveis.. det er menneskelig å feile=)

du har vært igjennom ditt, men du elsker barnet ditt som du selv sier! og det er det viktigste!

det å være alenemor er ikke dumt-har prøvd!

du er selvkritisk og innrømmer at du har gjort noen feil!

dette klarer du supert!!

lykke til=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...