~falck~ har fått baby! Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen som vet helt sikkert? Jeg er så tett som ei "potte"!! Å synes Felleskatalogen er litt tvetydig i om det er "greit" for gravide å ta nesespray... Takknemlig for svar:)
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg tar zymelin nesespray, for jeg syntes otrivin svir så i nesa...klarer meg ikke uten...for jeg er helt tett...
~falck~ har fått baby! Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Og den Zymelin er "friskmeldt" for gravide?
Meg og gutten min Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 jeg tar otrivin. jeg vet det ikk er bra, men jeg er helt nødt, ellers får jeg jo ikke puste. det er bare tre uker siden sist jeg var så forskjølet så dette skjønner jeg ikke.
~falck~ har fått baby! Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Helt pyton å være så tett!! Etter vesla begynte i barnehage er jeg og hun også forkjøla hele tiden:(
1 Gulljente + gull i magen <3 Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 jeg har tatt otrivin i 6 mnd vertfall 2 ganger om dagen..sjekka blodgjennomstrømningen i morkaka på 3d Ul å den var bra....
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jeg synes det står ganske klart i pakningsvedlegget at det er greit å bruke Otrivin nesespray når man er gravid. Bare ikke over anbefalt dose selfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå