Fia tobarnsmor Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hva skal vi ønske oss til gutten vår sin dåp? Hva har dere fått som dere satt pris på?
Kondis som en murstein Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Vi fikk eventyrbøker, Pippi og Emil-bøker, kjempefint pledd til vogna, bilde, album, skikkelige leker og smykker )
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Bunadskniv, hvis dere har tenkt at han skal få bunad:-) Fotoalbum Dåpsattestholder Sparebøsse Halssmykker Barnebestikk Barneservise Sånne store eventyrbøker (Boken om.....)
Tom Pupp og Lille Snupp Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Vi har jente og fikk mye fine smykker, men fikk også bæremeis og gavekort på 1-års fotografering - og det er jo også supre ønsker for en gutt.
Mamman til M&E Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Barnebestikk/service, bøker og så fikk vi en Bergans tursekk for barn og det syntes vi var veldig kjekt.
snart4barnsmamma Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Jenta mi fekk bergans bæremeis,smykker,album,barnebestikk,sangbøker... Guten min fekk tripp trapp stol, smykke, album, pengar osv... Eg tykkje det var veldig greitt å få praktiske ting...
Mia_I Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Vi har også ønsker barnebøker/eventyrbøker. og sendt gode hint om at vi ikke er så galde i sølvplett men heller vil ha gaver som hun kan bruke..
Jeenie Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Vi ønsker at junior her skal få Store Norske Eventyrbøkene, SingSang kortene, barnesangbøker o.l... ønsker oss også de standard dåpsgavene, men bøker og slikt blir jo mer brukt!
Alba44 Skrevet 11. september 2007 #10 Skrevet 11. september 2007 Har ikke andre tips enn de som er foreslått her, men dytter tråden da jeg gjerne vil se flere tips. Har fått spørsmål om hva vi ønsker oss til lillegutts dåp )
En liten mamma Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Den gaven Hedda fikk til dåpen sin som vi syns var mest spesiell, var et barneservice fra www.babydesign.no Kopp, tallerken og grøt-tallerken med navnet hennes på. Utrolig koselig, og en litt annerledes gave.
Nr-3-i-Magen Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Det jeg har brukt mest er barneserviset vi fikk (Prinsesse fra PP), blei også veldig glad for et bilde snuppa fikk av en lokal kunstner. Tursekk i barnestr. høres jo også smart ut, men syns bæremeis blir litt for mye til foreldrene og at det ikke passer til dåpsgave...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå