Gå til innhold

Hva ønske til dåpen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal vi ønske oss til gutten vår sin dåp? Hva har dere fått som dere satt pris på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi fikk eventyrbøker, Pippi og Emil-bøker, kjempefint pledd til vogna, bilde, album, skikkelige leker og smykker :o)

Skrevet

Bunadskniv, hvis dere har tenkt at han skal få bunad:-)

Fotoalbum

Dåpsattestholder

Sparebøsse

Halssmykker

Barnebestikk

Barneservise

Sånne store eventyrbøker (Boken om.....)

Skrevet

Vi har jente og fikk mye fine smykker, men fikk også bæremeis og gavekort på 1-års fotografering - og det er jo også supre ønsker for en gutt.

Skrevet

Barnebestikk/service, bøker og så fikk vi en Bergans tursekk for barn og det syntes vi var veldig kjekt.

Skrevet

Jenta mi fekk bergans bæremeis,smykker,album,barnebestikk,sangbøker...

Guten min fekk tripp trapp stol, smykke, album, pengar osv...

Eg tykkje det var veldig greitt å få praktiske ting...

Skrevet

Vi har også ønsker barnebøker/eventyrbøker. og sendt gode hint om at vi ikke er så galde i sølvplett men heller vil ha gaver som hun kan bruke..

Skrevet

Vi ønsker at junior her skal få Store Norske Eventyrbøkene, SingSang kortene, barnesangbøker o.l... ønsker oss også de standard dåpsgavene, men bøker og slikt blir jo mer brukt!

Skrevet

Har ikke andre tips enn de som er foreslått her, men dytter tråden da jeg gjerne vil se flere tips. Har fått spørsmål om hva vi ønsker oss til lillegutts dåp :o)

Skrevet

Den gaven Hedda fikk til dåpen sin som vi syns var mest spesiell, var et barneservice fra

www.babydesign.no

Kopp, tallerken og grøt-tallerken med navnet hennes på. Utrolig koselig, og en litt annerledes gave.

Skrevet

Det jeg har brukt mest er barneserviset vi fikk (Prinsesse fra PP), blei også veldig glad for et bilde snuppa fikk av en lokal kunstner. Tursekk i barnestr. høres jo også smart ut, men syns bæremeis blir litt for mye til foreldrene og at det ikke passer til dåpsgave...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...