tjukka med spire i magen Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 weleda "børnebad, som styrker,beroliger og harmonoserer barets udvikling"........... noen som bruker det, jeg syns det lukta så inderlig sterkt....................??????????????
sveis Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Det er eteriske oljer som lukter, den er ikke parfymert. Har ikke prøvd denne, men er godt fornøyd med andre weleda-produkter hvertfall.
Eve Dallas Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Bruker weleda sine produkter jeg også, men har brukt mest cremebad. Du finner mange flotte økologiske barnepleieprodukter på www.small-angels.com, det er en norsk side. Kan absolutt anbefales, bruker kun deres "badeprodukter", men ingen slår nok weleda sin zinksalve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå