Gå til innhold

Er jeg god nok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker hele tiden om jeg er god nok mor for jenta mi... Tenker på det ofte, og det er verst om kveldene etter at hun har lagt seg. Da tenker jeg på dagen som har vært og om jeg har gjort nok for henne og om hun har fått nok og hatt en god dag.

Snakker jeg nok med henne pg leker nok med henne?

Leker jeg for mye med henne og stresser jeg henne opp?

Er jeg snill nok med henne? God nok med henne? Koser jeg nok?

Passer jeg på at hun får nok søvn, eller prøver jeg å få henne til å sove selv om hun ikke vil og det er derfor hun gråter og ikke fordi hun er trett?

Er jeg for hardhendt med henne på stellebordet eller når vi leker?

Stresser jeg for mye med henne?

Har jeg for mye eller for lite klede på henne?

Ikke lett dette her.. Vil jo bare at hun skal ha det godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte, tror det er angst . Ikke normalt hvertfall...

Skrevet

Ja du er god nok! Og skal jeg fortelle deg hvorfor? Fordi du lurer på det selv og bryr deg om å være en god nok mamma for henne! :-) Jeg er helt sikker på at du er den mest perfekte mammaen akkurat ditt barn kunne få, du er glad i henne og vil hennes beste og gjør ditt beste for å oppnå dette, hva mer kan du da gjøre? Ha god samvittighet du og vit at du er mer enn god nok! :-)

Skrevet

Hei Jeg skrev det innlegget om at jeg følte jeg ikke orket mer i dag!!

Tenker helt likt deg, når kvelden kommer klarer jeg ikke slappe av fordi jeg tenker på om jeg stresser for mye med henne, er for hardhendt med henne når hun skal ha ny bleie, mat++

MEN jeg tror vi er gode mødre for vi har iallefall samvittighet,og det betyr at man vil det beste for barnet sitt...føler jeg da.

Skrevet

Selvfølgelig er det normalt!!!! Man vil jo det beste for barnet sitt!

Og ja, du er god nok, HI!! Du er den beste mamman for barnet ditt!

Skrevet

Vil ikke si at det er normalt for min del hvertfall. Jeg tenker så mye på det at jeg blir kvalm, hele dagen gjennom. Også tenker jeg mye på at jeg ikker glad nok i han ( er 10 mnd)..Er grusomt. Så for min del kan jeg si at det er ikke normalt...

Skrevet

Da bør du seriøst oppsøke hjelp!!

Skrevet

Det har jeg, men det tar tid i det hele tatt å få time Har ventet i 2 månder. Så hvist noen har noen råd, kom gjerne med dem, er litt desperat:(

Skrevet

Ja, da er det IKKE normalt nei!!

Bra du søker hjelp. Du har jo angst..!

Hva med å gå til en privat psykolog i mens?

Koster vel 500kr timen men er verdt det hvis du sliter slik!

Skrevet

min mamma sa at "når du blir mor, vil du aldri være bekymringsfri igjen"

det stemmer godt.. jeg tenker hele tida på om jeg ikke stimulerer jenta mi nok, at jeg ikke jobber nok med å tøye henne, trene nakken hennes, gir henne nok oppmerksomhet, etc etc etc etc etc...

men hun virker jo som er fornøyd lita jente... må jo ta det som et tegn på at vi gjør noe riktig, må vi ikke?

skal se de er glade i oss og er fornøyde med oss, vi er nok mest kritiske selv..

men ååå, som det kommer til å svi den dagen hun sier at hun ikke liker meg eller at "jeg ba aldri om å bli født" etc... sånn som fjortis eller trass... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...