Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Handler dere bursdags gave til gullet deres på 1 års dagen? Evt hva?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 jepp fikk klær, ransel, matboks, drikkeflaska å sko
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg kjøpte 2 leker til Mina.. Det trengte hun..Har rydda bort alle de babylekene
TurboPrinsessen:-) Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Vi kjøpte en slik gåbil til henne.. det var stor suksess!! Klær får hun så mye av, og så hadde hun så lite leker som passer for en 1åring... så da var valget veldig enkelt:-)
PøBeLiNe Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 vi kjøpte sånn tre vogn til henne,den er poppis,også sånn stoooor lego og noe annet småtteri.
animal Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 Vi handlet en huske, men det hun fikk som har vært populært er en saccosekk. Litt redd for den med en gang, men nå er den veldig artig. Hun drar den rundt overalt, og både sitter og ligger i den.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 12. september 2007 #7 Skrevet 12. september 2007 Alva har bursdag idag faktisk!! Hun fikk ei dukke og en Teletubbies-dvd!
blir 3 barnsmor Skrevet 12. september 2007 #8 Skrevet 12. september 2007 vår 1-åring fikk learning house fra fisher price , og skogstad softshell jakke av oss . . .
Mathias`mamma Skrevet 16. september 2007 #9 Skrevet 16. september 2007 Da Jr var ett år fikk han et gullkjede med stjernetegnet sitt på av oss. Han fikk ingen smykker til dåpen sin så jeg syntes det var en fin gave å gi...også med tanke på når han blir litt eldre.
Rut Bram Skrevet 16. september 2007 #10 Skrevet 16. september 2007 tror vi kommer til å gi henne en gå-vogn...
Gjest Skrevet 17. september 2007 #11 Skrevet 17. september 2007 Troll dress, en dukke hun har valgt u i butikken selv (dvs hun fikk tak i den og bare hylte nr vi tok den fra henne:p) samt en "build-a-bear" bamse med litt tilbehør:) Hun har forøvrig ikke bursdag før onsdag da... Så hun har ikke fått noe av det ennå.
Gjest Renate&nydelige Christina Skrevet 17. september 2007 #12 Skrevet 17. september 2007 Fyller 1 år om 3 uker... Har kjøpt ullklær og noen leker i tre...kjøper kansje en liten dukkevogn også, siden hun nettopp har lært å gå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå