Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei Jeg ble plutselig så nysgjerrig, så jeg lurer på om du ser når jeg blir gravid? Jeg prøver ikke å få barn nå, men for en stund siden ble jeg spådd at jeg skulle bli gravid i oktober, så jeg lurer bare på hva du ser? Dessuten lurer jeg på om du ser hvordan det blir på jobbfronten fremover. Jeg har et vikariat nå som varer ut november. Ser du noe om hva som skjer etter dette? Jeg er født 25.04.78. På forhånd tusen takk!!
#Aurora har tre gutter# Skrevet 11. september 2007 #2 Skrevet 11. september 2007 hei får opp at du blir gravid rundt feb jeg med en gutt. Jobben...du blir du fortsetter og være vikar der du er nå.
Gudrun, Jason & Lillebror Skrevet 11. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2007 Tusen takk skal du ha! :-) Du tror jeg fortsetter her jeg er nå? Vil det si at jeg vil trives mer etter hvert da, eller fortsetter jeg i mangelen av andre tilbud? Har jobbet her en måned, og har litt problemer med å føle meg vel... Varierer fra dag til dag om jeg trives eller ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå