Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Husker jeg sa til JM under hele svangerskapet at jeg ville føde naturlig og la kroppen gjøre jobben osv...ha ha...:-) Gruet meg ikke til smertene overhodet, og kom inn på sykehuset med 4cm åpning og med samme innstilling...smertestillende? nei takk, jeg skal føde naturlig i det fri liksom..he he.. 40 min senere....skrek jeg "EPIDURAL" og det fikk jeg:-))))) Andre eller?
Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 herregud!!!!! MIMRE mente jeg. ¤FLAUT¤ Soory er trøtt i kveld!!!!!
Alvepike Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 ha ha, som å høre meg... eller jeg sa at hvis fødselen varte mere enn 20 timer så skulle jeg ha epedural , den varte i 32 he he... men leeeeenge før den tid fikk jeg både pedthidin ( sovekur) fentanyl og maaaaaase lyst gass hi hi... epeduralen fikk jeg 30 min før jeg begynte å presse.kunne jeg vært foruten siden den heller ikke virket!!! men fødte jeg naturlig , NEI; var dopa på litt av hvert ha ha
Gjest Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 hehe. sånn var jeg også! EPIDURAL NEI, IKKE SNAKK OM! en halvtime senere skrek jeg etter den! hehe. anestesilegen rakk ikke opp så det ble ikke noen epidural på meg, men ville desperat ha den! hehe
MyB@by <3 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 he... var motsatt for meg... jeg hadde bestemt meg for at jeg SKULLE ha epidural samma hva... men da de sa jeg måtte ha sånn nål i hånda, ville jeg ikke alikevell... så min fødsel ble uten, men den gikk fort og greit da,så trang det vel egentlig ikke....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå