Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Min datter er 1 år og jeg sliter med å få i henne mat. Hun er nysgjerrig på all mat men spiser nesten ikke, går mye i melk ennå. Hun vil ikke sitte stille i mat stolen sin, og blir sint når hun ikke får viljen sin. Noen gode råd her???
fjell og fjord Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Min jente begynte å spise mye mer når jeg sluttet å amme... er man sulten så er man sulten.. hvis hun ikke vil så venter jeg en time og prøver igjen årsaker at barnet ikke vi spise -maten fo varm -maten for kald -ikke sulten har en bok om hjemmelaget barnemat -veldig bra det finnes oppskrifter på nettet og hvis du søker husker ikke hva det heter hun liker absolut ikke hvis maten er for varm heller helt kald lykke til
Sjalabais Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jesper Juul: "Smil vi skal spise" -Den anbefaler jeg på det varmeste :-D
IdaJacobine Skrevet 11. september 2007 #4 Skrevet 11. september 2007 Datteren min er snart 15 mnd og har blitt utrolig mye flinkere til å spise de siste tre mnd! Før hun fylte ett syntes jeg det var noe som gjorde at hun ikke ville spise hele tiden (feks tenner!). Jeg råder deg til å forsøke å lage hygge rundt måltidene, lek og tøys med henne og ikke stress med å få i henne mat. Min erfaring er at det bare blir verre da. Når du skal sette henne ned i barnestolen kan du jo la det ligge noe spennende på bordet foran, så blir det litt mer fristende for henne. Det ordner seg av seg selv hvis du ikke lager et problem ut av det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå