Gå til innhold

Noen som IKKE har stemt idag da??:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

.....Jeg har ikke stemt...har heller aldri stemt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg! Men jeg stemte i går da. :)

Mener også at de som ikke stemmer ikke har rett til å klage på verken kommunen de lever i , eller landet forsåvidt. :P Hihi.

Dagens lille brannfakkel. :)

Skrevet

Jeg kom meg liksom aldri til stemmelokalet jeg da.....shitt au! Gjør ingenting for min del

Skrevet

Stemte i går.. Og kan nesten så langt se ut til at partiet leder.. Juppi.. Er en alternativ ordførerkandidat som jeg IKKE liker...

Skrevet

Nei, jeg har som før sagt ikke stemt i dag. Gjorde det i går.... :-)

 

Men hvorfor benytter du deg ikke av stemmeretten din? Det er faktisk et skikkelig privilegium å bo i et land der alle har stemmerett! Syns det er dårlig å ikke stemme, jeg. Vi er heldige som har demokrati (= folkestyre) her i landet! Ser på det som en selvfølge å stemme!

 

Skrevet

Helt enig!:) Jeg har ingen grunn tilå klage siden jeg ikke stemmer...;) Men jeg synest at uansett hvem som sitter,så er det alltid noe man er misfornøyd med uansett...;)

Skrevet

nei, kom meg ikke dit jeg heller. Har ei syk lita ei her, og glemte det helt bort faktisk..

Får ta det igjen ved stortingsvalget

Skrevet

Du har jo rett i det du sier...men som sagt har snuppa vært syk (er alene med henne), slik at jeg glemte hele greia oppi det hele. Men hadde nok uansett stemt blankt.Har ikke satt meg inn i noe av denne politikken (er vel ikke så veldig interessert heller da), så jeg kunne jo ikke bare stemt noe heller..Hadde jeg kunne stemt i kommunen jeg skal flytte til, så hadde det kanskje vært annerledes.

Skrevet

Jeg har ikke stemt, gjore det for 2 år siden men

i dag stå jeg over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...