Makka Pakka Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Har bare prøvd tre typer : Avent, MAM og Tupperware sin. Liker Avent best. Har omentrent 20 flasker, kjøpt en del selv + arvet et helt bærenett av flasker etter et vennepar som nylig hadde flaskebarn. Kjekke greier !
Hiv o'hoi Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Dr. brown's - uten tvil. Har brukt både Mam, avent og bambino sine, og lillegutt slet med luft. etter at dr.browns flaskene kom i hus, så plages han så og si aldri.
Turid Laila Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Har bare prøvd avent og dr. brown. Liker dr. brown helt klart best. Avent skal visst ikke gi luft den heller, men det gjør den!
Nicita73 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Dr. Browns skulle det selvfølgelig være:)
snartmammapåny Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 dr brown er helt suveren. HAr både avent, mam og bambino, men de blir skjeldent brukt. Dr.brown flaskene er i en klasse for seg når det kommer til flasker:)
Jeenie Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Dr.Browns liker jeg best.. men Avent sine med de nye airflex suttene hjelper på lufta de også synes jeg da...
har fått lita pia Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 Born free er den beste for oss..har prøvd maaange...
Mrs. Bouquet Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 Avent og MAM, MAM flaska er det litt mer arbeid med da man må skru ut bunnen og ta ut den gummiringen hver gang de vaskes
juddellihuddelli Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Har prøvd neste alle flaskene, og dr.browns og avent sine er klart best. Bare synd dr.browns sine er så tungvinte å rengjøre...etter en stund prøvde vi å bytte for å se om hun hadde luftplager, men det har hun heldigvis aldri hatt så nå sverger vi kun til avent. Småen liker tuttene der bedre enn dr.browns sine også så da er jo alle fornøgd:)
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 10. september 2007 #16 Skrevet 10. september 2007 Dr.Browns uten tvil =)
LilleMy85*og veslejenta +1til? Skrevet 11. september 2007 #18 Skrevet 11. september 2007 vi har brukt avent veldig lenge nå men ble drit lei av at de lekker hele tiden da må jeg skru den opp og vri på smokken...det skjer hver gang derfor bytta vi til mam de er knall;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå