sueno Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Skulle hatt ikm den 8 men fikk den ikke, men i går fikk jeg spotting og var sikker på tr ville komme i løpe av dagen men spottingen gikk vekk og nå har jeg vanlig utflod igjen, noen som har opplevd dette?
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Ta en test du, ville jeg gjort.....Tvi tvi
sueno Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 takk for svar:) har du opplevd lignende, vi har ikke prøvd denne mnd da jeg var syk når jeg hadde el, vi er i vår 6 pp så regner ikke med å være gravid men har ikke opplevd dette før hmm
Mamsen og lillegutt! Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Men hadde du "kos" noen dager før EL, kan noen av svømmernede ha overlevd til du fikk EL. Gode svømmere kan leve opptil fem dager inne i deg. Så det er håp ;-) Ta en test da, er spent jeg ;-)
løveprinsen <3 Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ta en test:-) og husk å oppdatere oss..
sueno Skrevet 11. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2007 TAKK til dere som har svart meg:) skal teste meg i dag,skal holde dere oppdatert:) spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå