Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Er jo politikere på "alle" kanalene jo! Og det utover kvelden og natten også har jeg fått med meg... Hvorfor det æ? Skjønner det når det er stortingsvalg, men nå er det jo "bare" kommune/fylkestingvalg. Og det interesserer meg langt baki der hvordan utfallet blir i en annen kommune. Faen, så lei jeg er av Jens, Siv, Erna & co.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Applauderer. Har ikke tenkt å se en eneste valgsending, har valg langt oppi halsen, det er tidsnok i morra. Nå skal jeg lese smuss eller se noe hjernefritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå