MammantilKaja Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen som skal se gutta i dag a? Var litt skuffa sist men det blir sikkert bedre i dag. Tror mange hadde litt for høye forventninger he he. Gøy å le;)
Sessa ruger igjen... Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg skalo se på! Håper de tar danglebær sangen i dag også. Jeg holdt på å dø av latter sist! Har sett den maaaaange ganger på youtube etterpå! Bæsj, tiss og promp ER gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå