Gå til innhold

Hva kan jeg spise masse av???

Anbefalte innlegg

Skrevet

som ikke inneholder mange kalorier?? Som kan spises i stedet for sjokolade foran TV`n =)

Trenger å gå ned en del kg (minst 15....) og trenger derfor tips til hvordan jeg skal klare dette =) Har snudd om en del på kostholdet, begynt så smått å trene og gå lange turer.

Alle tips til vektreduksjon tas imot med stor takk =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spiste nettopp noen pærer nå som var sinnsykt gode... så det er jo et alternativ:)

Skrevet

Sitter og knasker rå kålrot og gulrot, er jo faktisk egentlig ganske godt =)

Kan jeg spise nesten ubegrenset av all slags frukt og grønnsaker da?

Skrevet

skjær opp div. grønnsaker i lange strimler og lag tzatziki som dip :) kjempegodt og veldig forfriskende...

Skrevet

Ville ikke spist enorme mengder frukt, da det er ganske mye sukker i en del av det, f.eks. i banan.

Det kan også være lurt å ta det litt forsiktig i begynnelsen, fordi det er ganske mye fiber i rå grønnsaker, og spiser du for mye kan du ende opp med magevondt og masse luft.

Skrevet

Nei, det kan du faktisk ikke hvis du vil gå ned i vekt. Har ikke helt oversikten, men det er en del fruktsukker i frukt og derfor noe kalorier. Dessuten er det masse karbohydrater i en del grønnsaker. Men for all del, du kan jo ta 1 appelsin til tv-tittingen istedet for 10....

Skrevet

Ikke bli sure, men blir dere ikke veldig fulle i magen av så mange frukter eller grønnsaker? Jeg har ikke plass til så mye før det er fullt der og kan ikke spise ubegrenset med noe, blir jo full i magen og mett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...