mamma til to små gull Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 som ikke inneholder mange kalorier?? Som kan spises i stedet for sjokolade foran TV`n =) Trenger å gå ned en del kg (minst 15....) og trenger derfor tips til hvordan jeg skal klare dette =) Har snudd om en del på kostholdet, begynt så smått å trene og gå lange turer. Alle tips til vektreduksjon tas imot med stor takk =)
Giftmamma med2jenter Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 spiste nettopp noen pærer nå som var sinnsykt gode... så det er jo et alternativ:)
mamma til to små gull Skrevet 10. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 10. september 2007 Sitter og knasker rå kålrot og gulrot, er jo faktisk egentlig ganske godt =) Kan jeg spise nesten ubegrenset av all slags frukt og grønnsaker da?
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 skjær opp div. grønnsaker i lange strimler og lag tzatziki som dip kjempegodt og veldig forfriskende...
imsdal med julesmak Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Ville ikke spist enorme mengder frukt, da det er ganske mye sukker i en del av det, f.eks. i banan. Det kan også være lurt å ta det litt forsiktig i begynnelsen, fordi det er ganske mye fiber i rå grønnsaker, og spiser du for mye kan du ende opp med magevondt og masse luft.
LivetErEnLek Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Nei, det kan du faktisk ikke hvis du vil gå ned i vekt. Har ikke helt oversikten, men det er en del fruktsukker i frukt og derfor noe kalorier. Dessuten er det masse karbohydrater i en del grønnsaker. Men for all del, du kan jo ta 1 appelsin til tv-tittingen istedet for 10....
meg & to små vampyrer Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Ikke bli sure, men blir dere ikke veldig fulle i magen av så mange frukter eller grønnsaker? Jeg har ikke plass til så mye før det er fullt der og kan ikke spise ubegrenset med noe, blir jo full i magen og mett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå