Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei! Er det noen som har egne? Og evt hvor tidlig kan man høre noe der inne? Evt noen som har kjøpt babywatcher? Var til legen i dag, men han kjente ikke noe på magen min eller lyttet noe.. er i uke 14:)
twoboys & a girl Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Har ikke egen. Men fikk ikke høre hjertelyden eller ble målt før uke 20.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå