Gå til innhold

sukk....klesproblemer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner jo ingen klær jo....Har lett igjennom masse kataloger på nettet nå, men vankselig å finne gensere(merk; ikke topper) som har plass til den begynnende magen. Er veldig lang i ryggen fra før, og har også tidligere hatt problemer med å finne gensere som er lange nok, og nå som magen begynner å titte frem ser det jo helt umulig ut! Har funnet noen inne på mammaklær-sider, men syns det er ganske mye penger å legge 500kr + i en enkelt genser, særlig siden den brukes kun en liten stund. Det frister ikke å bruke tusenvis av kroner på klær til meg selv, når vi har en del andre utgifter fremover også(barnevogn, stellebord, seng o.l og ja penger til kjøretimene mine). Men jeg trenger seriøst noen gensere nå som høsten er her og det er kaldt og ufyselig ute! Noen som vet av plasser de har rimelige gensere med plass til en mage i?

Og btw, hva med vinterjakke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv HM ! Der har jeg kjøpt sånne kjolegensere med lang arm og V hals !

Skrevet

Heisann.

HM får nok mye mer vinterklær når vinteren kommer.... Du får kjøpe cardigans så lenge.....

Lykke til med kleskjøpet.

Skrevet

babyshop har mye fint fra Mama licius. Koster fra 100 kr. og oppover.

Skrevet

Jeg har kjøpt lange gensere og cardigans på H&M. Også kjøpt noen tunikaer med lange armer på H&M og Vero Moda. Vinterjakken sliter jeg med, får håpe det dukker opp noe etter hvert.

Skrevet

Var og kjøpte meg et par gensere på Vero Moda her om dagen. Har selv lang rygg, men disse var supre! Kosta bare 159,50, og hadde plass til mage samtidig som de satt kroppsnært :)

Skrevet

Heisann!

Har du prøvd deg på ellos.no for eksempel? Jeg er kraftig fra før av, og gruer meg litt til å prøve å finne "mammaklær", for de lages ikke til oss som faktisk er store ifra før av, ihvertfall ikke som jeg har funnet enda. Men på ellos har de klær opp til størrelse 60, så regner med jeg ender opp med å kjøpe klær der fortsatt :) Hvis ikke så har de store klær på cellbes.no. Vet dette ikke er typiske mammaklær, men der har du ihvertfall plass til både mage og pupper :) Pluss at prisen ikke er så ille heller.

Håper du finner noe du liker og som passer! Ha en flott dag videre :)

Lisemo

Skrevet

Hei!

Prøv sportmann. Har både klær i store str + sportige merkegensere og anorakker.

Skrevet

ang jakker så har jeg et tips til deg.. jeg er selv sprekkeklar her jeg sitter og har faktisk allerede kjøpt med vinterjakke ;D jeg kjøpte en på bik bok som kun har knapper oppe og så spriker den som bare det på magen da he he.. men d er faktisk ganske fint :D

mange butikker får inn slike typer jakker nå - ligner litt sånn babydoll aktig ... er jo verdt et forsøk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...