Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Tiden flyr fort jenter og nå er det ikke lenge igjen til vår o store Girls Night Out!! :-) Tenkte jeg kan bestille bord til oss på Fridays på Aker Brygge. Supert om dere har mulighet til å svare så snart som mulig, Fridays er jo populært på lørdager så jeg tenkte å være pittelitt tidlig ute :-) Bestiller bord til klokken 19:00 Men jeg trenger å vite hvor mange som kommer og hvor mange som skal spise? Kan jo være noen av dere som ikke rekker å komme til klokken 19 og som kanskje spiser hjemme i forkant? Samsyn - kommer kl 19:00
Millapril Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Bra du tar ansvar for vår kveld ute. (Tenkte jeg skulle kalle det rølpekveld, men det passer seg kanskje ikke helt??) Jeg må bli hjemme til leggetid, pga at min mann er borte, og bestemor er ikke så dreven i nattleggingen. Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)
Endelig ny spire i magen Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Supert at du ordner opp. Jeg kommer, pappa`n skal ha Benedicte. Gleder meg masse. Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00
Bellen^2 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Tjoho, dette gleder jeg meg til!!!! Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00 Bellen - kommer kl 19:00
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ser ut som mommo kommer og sitter barnevakt! Så mammaen til Matteo vil veldig gjerne være med! Melder meg på med et bittelite forbehold... Håper det er ok.. Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00 Bellen - kommer kl 19:00 Seier og Glede - kommer kl. 19:00
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Supert at du tar action! :-) Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00 Bellen - kommer kl 19:00 Seier og Glede - kommer kl. 19:00 Sanasol - kommer kl 19:00
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 11. september 2007 #7 Skrevet 11. september 2007 Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00 Bellen - kommer kl 19:00 Seier og Glede - kommer kl. 19:00 Sanasol - kommer kl 19:00 Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja... Godt du følger opp og jeg gleder meg masse...
Solstråle72 Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Jeg håper å kunne komme. Blir nok kjempekoselig! Melder meg på med forbehold viss det går greit?!! Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00 Bellen - kommer kl 19:00 Seier og Glede - kommer kl. 19:00 Sanasol - kommer kl 19:00 Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja... Linerla72- kommer ca. 20:00 ønsker å spise...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 11. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. september 2007 Da har jeg fått bekreftelse på bestilling av bord til 10 personer :-) Det var minste antallet man kunne reservere for så da tok jeg det jeg...om vi skulle bli flere enn 10 stykker så gir jeg bare dem beskjed om det.... Men supert om de som kan være med og som ikke står på listen her, skriver seg opp så har vi oversikten :-) gleeeeeeeder meg!!
Tussi og Maja Skrevet 12. september 2007 #10 Skrevet 12. september 2007 Huff, snakk om å gå i en tåke her.. Har glemt å melde meg på jeg:-) Ja ja, bra du tok litt i når du bestilte bord da. Gleder meg! Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00 Bellen - kommer kl 19:00 Seier og Glede - kommer kl. 19:00 Sanasol - kommer kl 19:00 Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja... Linerla72- kommer ca. 20:00 ønsker å spise... Tussi - kommer kl 19:00
eple72 Skrevet 18. september 2007 #11 Skrevet 18. september 2007 Gøy med en kveld på byen igjen.... Men det var da veldig tidlig dere hadde tenkt å møtes.Er alene med oda hele dagen og får ikke avløsning før på kvelden . Kan nok ikke klare det før ni tida jeg - om ikke det blir enda litt senere Men dere har vel tenkt å holde på en stund .....?
Två små trollungar Skrevet 18. september 2007 #12 Skrevet 18. september 2007 Dette blir artig! Samsyn - kommer kl 19:00 Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!) Endelig spire kommer kl. 19:00 Bellen - kommer kl 19:00 Seier og Glede - kommer kl. 19:00 Sanasol - kommer kl 19:00 Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja... Linerla72- kommer ca. 20:00 ønsker å spise... Tussi - kommer kl 19:00 Linda -kommer ca 20:00 og vil spise
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Nå er det ikke lenge igjen dere! Kanskje vi kan vente på de som kommer kl 20 med å spise, så alle får spist sammen? Vi som kommer kl 19 kan jo ta en drink eller to så lenge? Dette må jo bli bra :-) Hilsen hun som skal ha navnefest på søndag og blir fyllesjuk etter 4 øl (snakker av erfaring ;-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Enig med deg Sanasol! Vi spiser når de andre kommer. Vi kan jo bare varme opp med noen drinker eller 10.. He he Blir ikke mange på meg heller, tok 2 glass vin her om dagen med ei venninde og var rød i kinnene og ganske flirfull gitt. sjarmerende brisen i følge min kjære.. Gleder meg til å komme meg ut..
Millapril Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Snilt av dere å vente på oss som ikke kommer før ca 20. Skal love å forte meg ned, så det ikke blir for rølpete..
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 Du kan jo bare komme når du er klar. Vi er jo der vi.
Två små trollungar Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Veldig snillt å vente på oss, ja. Skal forte meg jeg også, men er mest avhengig av når samboer kommer hjem etter å ha vært fysioterapeut på en fotballkamp...
Endelig ny spire i magen Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Selvsagt venter vi. Er jo mest hyggelig å spise sammen. Kjenner jeg oss rett hadde vi jo ikke klart å bestemt oss før dere kom heller... vi hadde nok bare sittet der med drinken og menyen hadde ligget ulest foran oss, mens praten hadde gått i ett.. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå