Gå til innhold

GNO lørdag 22 september


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tiden flyr fort jenter og nå er det ikke lenge igjen til vår o store Girls Night Out!! :-)

 

Tenkte jeg kan bestille bord til oss på Fridays på Aker Brygge. Supert om dere har mulighet til å svare så snart som mulig, Fridays er jo populært på lørdager så jeg tenkte å være pittelitt tidlig ute :-)

 

Bestiller bord til klokken 19:00

Men jeg trenger å vite hvor mange som kommer og hvor mange som skal spise?

Kan jo være noen av dere som ikke rekker å komme til klokken 19 og som kanskje spiser hjemme i forkant?

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du tar ansvar for vår kveld ute. (Tenkte jeg skulle kalle det rølpekveld, men det passer seg kanskje ikke helt??)

 

Jeg må bli hjemme til leggetid, pga at min mann er borte, og bestemor er ikke så dreven i nattleggingen.

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

 

Skrevet

Supert at du ordner opp. Jeg kommer, pappa`n skal ha Benedicte. Gleder meg masse.

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Skrevet

Tjoho, dette gleder jeg meg til!!!!

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Bellen - kommer kl 19:00

Skrevet

Ser ut som mommo kommer og sitter barnevakt! Så mammaen til Matteo vil veldig gjerne være med! Melder meg på med et bittelite forbehold... Håper det er ok..

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Bellen - kommer kl 19:00

Seier og Glede - kommer kl. 19:00

Skrevet

Supert at du tar action! :-)

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Bellen - kommer kl 19:00

Seier og Glede - kommer kl. 19:00

Sanasol - kommer kl 19:00

Skrevet

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Bellen - kommer kl 19:00

Seier og Glede - kommer kl. 19:00

Sanasol - kommer kl 19:00

Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja...

 

Godt du følger opp og jeg gleder meg masse...

Skrevet

Jeg håper å kunne komme. Blir nok kjempekoselig! Melder meg på med forbehold viss det går greit?!!

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Bellen - kommer kl 19:00

Seier og Glede - kommer kl. 19:00

Sanasol - kommer kl 19:00

Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja...

Linerla72- kommer ca. 20:00 ønsker å spise...

Skrevet

Da har jeg fått bekreftelse på bestilling av bord til 10 personer :-)

Det var minste antallet man kunne reservere for så da tok jeg det jeg...om vi skulle bli flere enn 10 stykker så gir jeg bare dem beskjed om det....

Men supert om de som kan være med og som ikke står på listen her, skriver seg opp så har vi oversikten :-)

 

gleeeeeeeder meg!!

Skrevet

Huff, snakk om å gå i en tåke her.. Har glemt å melde meg på jeg:-) Ja ja, bra du tok litt i når du bestilte bord da. Gleder meg!

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Bellen - kommer kl 19:00

Seier og Glede - kommer kl. 19:00

Sanasol - kommer kl 19:00

Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja...

Linerla72- kommer ca. 20:00 ønsker å spise...

Tussi - kommer kl 19:00

Skrevet

 

 

Gøy med en kveld på byen igjen.... Men det var da veldig tidlig dere hadde tenkt å møtes.Er alene med oda hele dagen og får ikke avløsning før på kvelden . Kan nok ikke klare det før ni tida jeg - om ikke det blir enda litt senere

 

Men dere har vel tenkt å holde på en stund .....?

 

 

 

Skrevet

Dette blir artig!

 

Samsyn - kommer kl 19:00

Millapril - kommer kl 20:00 (ca..) og skal spise (selvfølgelig!)

Endelig spire kommer kl. 19:00

Bellen - kommer kl 19:00

Seier og Glede - kommer kl. 19:00

Sanasol - kommer kl 19:00

Lykkebarn- kommer mellom 19-20 og vil spise ja...

Linerla72- kommer ca. 20:00 ønsker å spise...

Tussi - kommer kl 19:00

Linda -kommer ca 20:00 og vil spise

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen dere!

Kanskje vi kan vente på de som kommer kl 20 med å spise, så alle får spist sammen? Vi som kommer kl 19 kan jo ta en drink eller to så lenge? Dette må jo bli bra :-)

 

Hilsen hun som skal ha navnefest på søndag og blir fyllesjuk etter 4 øl (snakker av erfaring ;-)

Skrevet

Enig med deg Sanasol! Vi spiser når de andre kommer. Vi kan jo bare varme opp med noen drinker eller 10.. He he

 

Blir ikke mange på meg heller, tok 2 glass vin her om dagen med ei venninde og var rød i kinnene og ganske flirfull gitt. sjarmerende brisen i følge min kjære..

 

Gleder meg til å komme meg ut..

Skrevet

Snilt av dere å vente på oss som ikke kommer før ca 20. Skal love å forte meg ned, så det ikke blir for rølpete..

 

 

Skrevet

Du kan jo bare komme når du er klar. Vi er jo der vi.

Skrevet

Veldig snillt å vente på oss, ja. Skal forte meg jeg også, men er mest avhengig av når samboer kommer hjem etter å ha vært fysioterapeut på en fotballkamp...

Skrevet

Selvsagt venter vi. Er jo mest hyggelig å spise sammen.

Kjenner jeg oss rett hadde vi jo ikke klart å bestemt oss før dere kom heller... vi hadde nok bare sittet der med drinken og menyen hadde ligget ulest foran oss, mens praten hadde gått i ett.. he he

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...