Diva Muffin Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Vi var hos de såkalte Fame fotografene i dag, for å forevige klumpen. I den tro at vi skulle gi bilder av henne til besteforeldrene i julegave. Så får vi en brosjyre, med priser på bilder. Og fotografen forteller at det er inkludert ramme og forstørring i prisen. Oj, så bra.. tenker jeg. Da jeg kom hjem og fikk sett litt i denne brosjyren holdt jeg på å sette maten i halsen, 4300,- for alt sammen, i en ok størrelse! Og det var billigste løsning! Eh?! Så kunne man jo kanskje fått bildene på cd da. Litt lengre bak i brosjyren, det koster kun 14750,- med fri brukstillatelse og bra oppløsning. Er ikke det innenfor rimelighetens grenser, så vet ikke jeg...
Gjest Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Fame er helt SYKE på prisene sine... Derfor bruker vi Studio G :-)
børdi Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 stive priser ja,, tar alle bildene selv vi, har heller investert i et knallbra kamera,,:-) Har ikke behov for fotografbilder....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 ja fame er helt vilt i pris. men fikk noen flotte bilder. drar dit ikke igjen da...
Diva Muffin Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 Vi hadde heldigvis et gavekort, så vi får et bilde gratis. Så kan vi heller gremmes over de flotte bildene som aldri blir våre
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 ja det var sånn jeg havna der også... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 var ikke nøye planlagt og være anonym i dette tilfellet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå