Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Småen har snart bursdag,og vi var å kjøpte gave til han idag,blir 1år. Vi kjøpte en leke som kostet 500kr... Synest det var nok jeg..skjønner ikke hvorfor man skal kjøpe gaver til flere tusen kroner liksom. Vet det er mange som gjør det.. Hvor mye bruker dere på bursdagsgave til barna deres da?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg er ikke opptatt av prisen på bursdagsgaven i det hele tatt. Hvis det hun "ønsker seg" til bursdagen (dvs det jeg tror hun vil ha glede av) koster 200 kr så kjøper jeg det, koster det 1000 kr så kjøper jeg det. Jeg bruker masse penger på leker til henne hele året etterhvert som jeg finner ting hun kan ha glede av, og hun forstår ikke verdien av en ting i penger på mange år ennå, så jeg ser ingen grunn til å henge meg opp i prisen på akkurat bursdagsgaven. Til jul fikk hun masse dyre leker, og den som slo best an der og da var en plastbil til 20 kroner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå