callmebecka Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hvordan er formen? Hva er status med testing og symptomer? Jeg er sikker på når EL var, testet negativt idag tidlig, belager med på tante rød imorgen, men klarer ikke slippe håpet...!!!! Symptomer...tja, noen kan jeg vel finne, men ikke så sterke som forrige pp, da VISSTE jeg at jeg var gravid...den gang ei ;o)
Monica *rosa og blå* Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 jeg har IKM onsdag, men tror jeg må teste i morgentidlig! Er så nysgjerrig!! Klarer ikke å holde meg! Klarer heller ikke å finne ut av om det er pms jeg har eller om det er symtomer..... har begynt å få utflod og den bruker å komme ett par dager før mensen, så det tyder ikke bra...
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Jeg har IKM i morgen. Har flere tegn, men ikke helt trua på at det er noe denne gangen. =( Er kvalm (har vært det i et par dager) humørsyk, kort lunte og litt forskjellig. Meeen det er jo de samme tegnene som når man venter TR.. Nei, jeg foretrekker å være pessimist, og heller bli positivt overasket. Lykke til i morgen da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå