Gå til innhold

Hva gleder dere jenter dere mest til med å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra å få et barn da selvfølgelig.

Jeg gleder meg til å handle babyklær og få stor mage.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bortsett fra å få et barn, så gleder jeg meg til å kjøpe alle de søte babyklærene og vite at jeg har en liten beby inni magen som er laget av med og han jeg elsker, vår egen lille baby. det gleder jeg meg til. også gleder jeg meg til å skryte til hele verden med min store mage at verdens skjønneste gutt/jente befinner seg inne i meg:)

Skrevet

Til babyen kommer ut :P Jeg synes ikke det høres så veldig gøy ut å gå gravid med alle eventuelle plager, men jeg gleder meg veldig til første gang jeg får se babyen. Og så gleder jeg meg til ultralyd - om de kan se om det er gutt eller jente. :)

Skrevet

Jeg gleder meg til å fortelle andre at jeg er gravid, gleder meg til ultralyd/få vite kjønn, til å kjøpe babyklær, leker, vogn, seng + alt annet utstyr. Gleder meg til permisjon og til ungen er på plass :) Gleder meg ikke til å være kvalm og til selve fødselsen.

Skrevet

Jeg gleder meg utrolig mye til den dagen jeg får vite jeg er gravid og forteller det til sambo og resten av familien. Synes det er nydelig med gravide mager, og gleder meg også til å handle alle tingene til babyen=) Men mest av alt gleder jeg meg til fødselen er over og sambo og jeg kan kose oss med den lille og gå turer med barnevogna=)

Skrevet

Jeg gleder meg til å kjenne baby`n sparke for første gang

Jeg gleder meg til å se den sprelle på ultralyden

Jeg gleder meg til å finne frem igjen vugga, senga, vogna og gjøre alt klart til den lille

Jeg gleder meg til fødselen

Jeg gleder meg til å få baby`n lagt opp på meg for første gang

Jeg gleder meg til å komme hjem og vise han/hun frem

JEG GLEDER MEG!!! :)

Skrevet

Jeg gleder meg til å kjenne liv der inne i magen, til forventningene frem mot å få den lille babyen, til å innrede soverommet med barneseng, kjøpe babyklær, være hjemme i permisjon og gå turer med barnevogn... :)

Skrevet

åhhhhh... du må ikke spørre sånne spørsmål her inne!!! ;) akkurat nå ble jeg om mulig hakket mer babysyk! bare det å lese det som stod på alle svarene her var nok for meg.. Jeg signerer så klart ALLE innleggene over her, for det var mange fine svar. Men det er nesten umulig å beskrive med ord hvor mye jeg gleder meg! Det er mer enn å å glede seg, den følelsen jeg får inni meg er så utrolig stor! Den er nesten utholdelig! Jeg gleder meg til hele pakka! Men mest av alt tror jeg må være å kjenne liv for første gang. Fra den dagen er livet mitt fullkomment... Også gleder jeg meg til å få oppleve en fødsel, håper på en normal fødsel så klart!

Skrevet

jeg gleder meg til å kjenne den gode babylukta. alle trilleturene i byen, alle de søte babyklærne vi skal handle. og ikke minst, se hvem h*n blir lik, og opplevelsen av at vi har skapt noe så lite å nusk.. gleder meg sånn.. (vi starter på første pp neste uke)

Skrevet

Åååh. Så heldig du er. Du får ha masse lykke til. Hold oss oppdatert om hvordan det går! :)

Skrevet

ååå:) Dette har jeg ønsket lenge!

Jeg gleder meg først og fremst til å vite at jeg er gravid, og kjenne livet som vokser inne i meg. Jeg elsker tanken på magen som vokser i takt meg barnet for å gi det godt med plass. Tanken på å strutte stolt med magen, så alle ser hvor mye jeg elsker barnet inne i meg.

Tenkt gleden med å tenke ut navn, spenningen med hvilket kjønn det er:)! Hvor morsomt det blir å finne babymøbler, vogn o.l. og ikke minst klær...Jeg smelter når jeg ser de små klærne! Alt har sin sjarm;)

Det med svangerskapsplager er bare en minimal konsekvens vi må ta får å sette et nydelig barn til verden:)

Skrevet

jeg gleder meg til alt ved å være gravid...kjenne spark, være kvalm, stoor mage, samboer ta på magen min, vodt her og der:)kommer sikker til å angre på det når jeg er gravid men akkurat nå gleder jeg meg så mye at jeg er villig til å ta i mot alt som følger graviditeten:)og jeg gleder meg selfølgelig til å shoppe til nurket!:)finne navn, se babyen på ultralyd,pynte barnerommet....ja you name it.....

Skrevet

Kjenne at det sparker! Babylukt og babyhud. Se trekk fra oss begge i en liten person.

Og, merkelig nok, selve fødselen.

Skrevet

-Kjøpe vogn,klær,seng,vogge,stellebord og alt det andre man trenger og kjøpe inn ! :)

-Gå og vise fram magen min til alt og alle og vise hele verden atte jeg er gravid.

-Pusse opp barnerommet

-Det første møte med babyen

-Tenke på att jeg og sambo har laget noe så fantastisk.

Skrevet

- gleder meg til å glede meg til at barnet blir født

- gleder meg til å kjøpe masse babyting

- gleder meg til å si til alle at jeg er gravid

- gleder meg til å få stor mage og vise til verden at jeg har en baby i magen

- gleder meg til å se babyen på UL

- gleder meg til å finne navn

- gleder meg til at det blir laget en liten baby av meg og han jeg elsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...