Anitahar2barn Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 den siden hvor man kan bestille billige tester?
Anitahar2barn Skrevet 10. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 10. september 2007 jeg vil bestille nå............................. :-) Må samle opp til den STORE TESTDAGEN!!!
Gjest Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Du kan også gå på clearblue.no. Da får du de beste testene. CB er vel den testen som jeg har forstått er mest treffsikker...
emporium Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 de har clear blue på billige-tester også koster 115,- for 2pk (+25 i frakt, men uansett billigere enn på apoteket) pluss at man får det rett hjem i postkassa bare husk å bestill for under 200,- pr sending, ellers blir det moms og tullball
emporium Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 ser forsåvidt at clearblue.no linker videre til www.billige-tester.no så da er jo egentlig alle enige, hehehe =O)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Hva koster en test på apoteket. Er i 1pp. Sist jeg tok en test er 6 år siden.....
emporium Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 den dobbel-pakka ti lclearblue koster 172,- p apoteket her. enkeltpakke koster 99,- mener jeg så selv om man bestiller på billige-tester og må betale porto er det 30 kr billigere - og det blir jo litt i det lange løp.... kjempe-enkel bestilling, kommer rett hjem i posten i løpet av 3-4 dager, anonym pose siden det sendes fra danmark må man overholde 200,- grensen om du bestiller for mer enn 150,- slipper du porto så det passer jo ikke på dobbel-pk med clearblue, men på endel andre produkter de har; sånne strips til el-tester og strips til graviditetstester
Gjest Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Tror jeg kjøper på apoteket på testdagen. Blir det negativt hamstrer jeg el-test, cb osv på nettet.
emporium Skrevet 10. september 2007 #11 Skrevet 10. september 2007 akkurat det jeg gjorde også....i juni, hehe så blei det så dyrt, og dama på apoteket trudde det hadde rabla for meg - gikk 14 dager over men bare negative tester (pluss at jeg er litt test-gal, da)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #12 Skrevet 10. september 2007 he he he he he....... Er egentlig glad jeg ikke har en test i hus for da hadde jeg sikker testa degen etter EL HE HE. Vet egentlig ikke hvordan min syklus er har liksom aldrig testa det i og med at vi netopp har funnet ut at vår 5 års gammel datter trenger mere enn 2 katter å bryne seg på. Så derfor tror jeg at ikm må være 16. sept hadde mens sist 16. aug. Hva mener du???? Har voldsomme magesmerter i dag, og kunn det.....
emporium Skrevet 10. september 2007 #13 Skrevet 10. september 2007 jeg har sykluser som er helt på bærtur, så jeg vet egentlig aldri når jeg skal teste egentlig men jeg har flest 28 dagers sykluser, så jeg går stort sett ut i fra det. på www.babyverden.no kan du regne ut sykluser både fra første dag i siste mens, og fra eggløsning sist jeg var gravid tetste jeg positivt 4 dager før ikm (hehe greide ikke vente) har en trykkende følelse i nederste del av magen, litt tung liksom har ikke ikm før seint neste uke, men har sldri hatt en sånn følelse før kanskje det er akupunkturen som virker...(?) lykke til på testdagen forhåpentligvis slipper du å hamstre tester på nett, hehe ;O)
Gjest Skrevet 10. september 2007 #14 Skrevet 10. september 2007 Takk for tipset. Springer inn m en gang jeg.....Litt ivrig eller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå