Galskapens overhode Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Jeg satt i møte på jobb i dag da jeg fikk en ganske kraftig kynner. Bare pustet meg rolig gjennom den.. Men så tok den til enda mer og det begynte å svimle for øynenen mine.. Lett hjertebank og var redd jeg skulle falle av stolen.. Flere som har opplevd sånn?
kokkelimonke Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Heisann! Neida, du er ikke den eneste. Jeg har selv slitt med kraftige kynnere gjennom mesteparten av svangerskapet mitt, og fra uke 23 og utover så har jeg også hatt pusteproblemer, og fått hetetokter og hjertebank ved sterke kynnere. Jeg har vært i kontakt med lege og JM med dette og dem mener at det er hormonene som gjør at vi blir svimle og pustevansker. I mitt tilfelle så har lavt blodtrykk også vært med på å gjøre dette værre. Har blitt kjørt med ambulanse til sykehuset da jeg har besvimt på åpen gate pga ekstremt lavt blodtrykk. Jeg synes ikke du skal være urolig, men ta det opp på neste kontroll. Jeg har ihvertfall fått beskjed at dette ikke er noe farlig, men jeg føler med deg, det er til tider skremmende, og veldig slitsomt. Lykke til :-)
Galskapens overhode Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Litt betryggende å lese.. Skal ikek til kontrol ligjen før om 5 uker.. kan hende jeg tar meg en tur til legen en stund før det.. Litt svimmel ellers også, sånn når jeg ligger og skal reise meg, evt reiser meg fort etter jeg har sittet lenge, tror kanskje blodprosenten er lav..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå