Gå til innhold

Nå har jeg bestilt vogn! :-))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte komplett TFK Joggster twist med alt mulig av tilbehør og med mva og frakt ble det kr 6450,00! Betalte med visakort så det ble trukket av kto med engang(ikke mva altså) så nå er den min! :-) Er jaggu ikke værst til pris må jeg si :-) En ting de ikke hadde som jeg bestilte men jeg håper de får den inn er den limegrønne footsack'en til sportsdelen. Men de hører vel fra seg for jeg har betalt for den :-)

Gleder meg vilt til å få den i hus, og håper det ikke er lang leveringstid på vognen :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med bestilt vogn!! :) Hvor har du bestilt den fra?

Skrevet

Bestillte den på babyjungle.nl. Har hørt så mange gode erfaringer her inne så jeg tok sjansen på å bestille :-) På barnevogndebatten blir det sagt at vil man ha trehjuling så er det den man bør kjøpe. Pluss at bagdelen er større en emmaljunga sin og det er supert da jeg skal ha januarbebis og skal bruke voksipose :-) Sportsdelen er også stor så man kan bruke den lenge :-)

Skrevet

Fyttirakkern nå er jeg imponert!

Bestilte vogn på nett kl 19.30. Jeg sendte mail til dem i kveld kl 20.16 for å høre når/om de fikk inn fotposen jeg hadde bestilt, men som det sto 'sold out' på, og når ordren ble sent til Norge. Kl 21.09 fikk jeg svar om at jeg måtte ikke bekymre meg, de skulle hadde fotpose til meg og vognen ble sendt ut i morgen!

Det var litt av en superrask tilbakemelding og service sent på kvelden! Skjønner godt at folk som har handlet gjennom dem er storfornøyd ja, for her sitter enda en superfornøyd kunde og bare gliser og er kjempe imponert! :-))

Skrevet

Wow!!! :D

Det må en si!!! :D Fantastisk!!! :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...