RundLurt? Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Eller har dere sittet her å glant hele dagen?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Klart jeg har gjort min samfunnsplikt. Her pyntet vi oss hele familien og gikk til urnene på morgenkvisten:) Jeg elsker valgdag!! Bedre enn julaften!
Diva Muffin Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Selvfølgelig. Jeg ville skammet meg om jeg ikke gadd stemme.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Ja, og nå skal jeg angre i fire år. Blir galt uansett. Sterkt uenig i mye hos dem jeg har stemt på til bystyret, og har prinsipielt motforestillinger mot slingrefittepartiet jeg har stemt på til bydelsutvalget, men kandidaten deres er bra. Vurderer nesten seriøst om det hjelper mer å stemme enn å la det være, får en masse skit med på lasset uansett. Men alt for å unngå Frp - og for å unngå sofavelgerskammen, antakelig.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Slingrefitter, snurpfitter og andre gode fittekategorier er uunnværlige om man skal omtale tilstanden i dagens samfunn, det være seg på mikro- eller makronivå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå