Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 hei! vi har hatt en veldig lang navneliste, og nå har vi kuttet den ned til to jente- og et guttenavn vi liker best. Jentenavn: Emilie Caroline Guttenavn: Nikolai Alexander vi er ikke ute etter alternative navn eller skrivemåter, men bare tips på hvilket av navnene dere liker best. Vi har nå kortet ned listen til det jentenavnet jeg liker best, og det sambo liker best. Det samme med guttenavnene. Hjelp oss! Vi vet ikke hvem som skal få bestemme. Huff, vanskelig dette er da! Setter sååå pris på hjelp!
lillebror er " forsinket" Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Jeg vil kun si at selv om man har bestemt ett navn, er det ikke sikkert det passer. Når mine to barn ble født hadde vi også bestemt navn. Det passet kjempe godt på den ene. Når den andre ble født så vi med en gang at det var en typisk Martin. Kunne ikke bruke det andre. Denne gangen tenker vi på forskjellige navn, men venter med å besteme til vi har sett barnet. Kan godt henne at ere til slutt bestemer et navn som ikke er på listen deres :-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Synes begge er såååååå kjedelige... sorry. men det blir liksom: hvem Emilie? jo hun Emilie Hansen. Hvem av dem da? hun med det røde håret. Åja. Det virker som du hører på mannen din. Han var sikkert forelsket i Karoline i 1987........
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 hehe, også tenkt den tanken.. er jo mye bortkastet tid å tenke så mye på navn hvis barnet ikke passer til noen på listen. også derfor er det også bra å ha fler navn på listen, og barnet passer til et av navnene.. men om barnet skulle passe til alle de 4 navnene jeg har skrevet opp, hvilke syns dere jeg brude velge? hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Ja, men vi syns ikke de navnene er kjedelige. hva syns dere er best av de? og han var nok ikek det. han er født i 86. tusen takk for alle svar hilsen HI.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Jeg synes alle fire navnene er fine jeg da, men ville nok valgt Caroline og Nikolai...
Vannmann35 Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Alle navnene deres er fine - så skjønner dilemmaet! Kanskje dette hjelper å ta en sjekk her http://www.ssb.no/emner/00/navn/ for å sjekke hvilket som er minst brukt. Personlig ville jeg gått for Caroline og Nikolai :-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 Nydelige navn alle sammen. og hvis noen syns de blir for lange, så er kallenavnene også fine. Carro -Caroline Emmi/Mille -Emilie Alex -Alex Niko -Nikolai Vanskelig dette.. Jeg ville valgt Emilie eller Nikolai Men uansett kommer barnet deres til å få et fint navn:)
Kahbean Skrevet 10. september 2007 #9 Skrevet 10. september 2007 Vent å bestem når babyen kommer ut. Da ser du hva som passer h*n best! Vi klarte heller ikke å bestem oss så vi fant ut at vi må bare vent å se. Vi hadde da også 2 guttenavn og 2 jentenavn. Når babyen ble født så syntes vi ingen av våres valg passet så vi fant et helt annet et som vi aldri hadde tenkt på en gang som var perfekt! Er så glad at vi ikke valgt de vi først hadde tenkt. Syns fortsatt de er veldig fine navn men de vi ente opp med kunne ikke ha vært bedre til vår baby!
Synnøve_Solbakken Skrevet 10. september 2007 #10 Skrevet 10. september 2007 Ville tatt Emilie og Nikolai
Milletrille Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Karoline og Alexander - uten tvil. (Ville skrevet Karoline med K jeg da....måtte bare si det)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 11. september 2007 #12 Skrevet 11. september 2007 Karoline og Nikolai:)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #15 Skrevet 13. september 2007 Fine navn, liker alle, men du vil ha to...det blir Caroline og Alexander
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå