Gå til innhold

Hvor mye sover deres små på dagtid(6-7mnd)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi sover to ganger stort sett,den ene gangen 2-3 timer og den andre alt fra 1/2-1,5. Kan ha dager der det blir mindre men da tar hu alltid igjen dagen etter og sover mer da.

Hører moren min nevner ofte at hu syns hu sover så lite på dagen...

Jeg syns det er bra men veit ikke hva som er "normalt"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min sover 1-1,5 time etter frokost.

Mellom 1og 2,5 timer etter middag.

Og ofte 1-1,5 timer etter middag.

Så blir vel ganske likt som jenta di.. Jeg syns han sover litt lite, hvertfall hvis det bare blir en time på hver hvil.. Da virker han også ganske trøtt..

Skrevet

Hedda nøyer seg med 2-3 timer daglig, fordelt på 30 minutt på formiddagen, 1-2 timer i ett-tida og 30 minutt på ettermiddagen.

Til gjengjeld sover ho lenge på natta, fra 19.30-8.00. Så til sammen sover ho ca 15 timer i døgnet.

Hedda er 7 måneder.

Skrevet

Jenta vår er snart 6 mnd. Hun sover ca. 12 timer om natten, og 1 1/2 time tilsammen på dagtid.

Skrevet

Lillebruster sover ca fem timer totalt i løpet av en dag fordelt på tre økter. Som regel 2+2+1. Så sover han fra 19 til 6.30. Han har godt sove hjerte:)

Skrevet

KOmmer an på om vi er mye hjemme eller om vi er ute. Han sover nemlig best i sengen sin og det hender at han bare sover 1 1/2 t tilsammen i løpet av en dag. Er vi mye hjemme sover han ofte mye lenger opptil 4 t i løpet av dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...