Gå til innhold

Nå hva tror dere om Madeleine saken idag ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm....... synes det blir mer og mer mistenkelig og vanskelig denne saken . Husker flere her sa for mnd siden at de mente det var noe misstenkelig med pappan og som jeg selv fölte at mamman skjuler noe.

Leser i VG at de lurer på om mamman kan ha blitt irrasjonell grunnet datterns sövn problemer de siste dagene för Madeleine forsvant.

Jeg haåper at de som står bak hennes forsvinning /död blir tatt og straffet hardt - om det er en fremmed - eller hennes egene foreldre !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det jeg hele tiden har trodd, men som egentlig er helt utenkelig.

Skrevet

Nå ble jeg nysjerrig lille filur . Hva har du trodd hele tiden da ? (om du vil dele med oss andre :o)

Skrevet

Jeg tror jeg er dritlei alle konspirasjonsteorier og all spekulering. Jeg gidder ikke dømme noen på forhånd.

Skrevet

Tørr nesten ikke tro eller mene noe om den saken jeg. Fikk jo så det sang etter da jeg fortalte om mine spekulasjoner FØR det kom i aviser ol.

Jeg synes enda det er noe muffins i denne saken. Noe som ikke stemmer helt. Men hva det er aner jeg ikke.

Skrevet

Tjaaaaaa.... men vitnemålet til Madeleines far og mor er jo reelt og ikke spekulasjon ifra media !

Skrevet

jeg begynner å tro at det er litt for mange 'anonyme kilder' og litt for mye synsing fra potensielle vitner som hørte noe som kaaaaanskje kunne være krangling og som muuuuligens så foreldrene en plass de sa de ikke var.

Men foreldrene har driti på draget, enten ved at de lot barna være (dopa ned eller ikke) alene på hotellrommet, eller at de har tatt knekken på henne.

Skrevet

Synes det har vært noe rart med denne saken fra dag 1.. Er ikke overrasket over at foreldrene nå er mistenkt for og si det sånn.. Om de ikke har gjort noe galt er det selvfølgelig forferdelig trist det de er oppi nå..

Skrevet

Leste det samme som deg og syntes nesten det bare styrker foreldrenes sak jeg da... Er helt overbevist om at de er uskyldige.

-Hvor psyko er hun hvis datteren allerde var død før de gikk til middag? Det er ett stykke fra å være sliten pga søvnproblemer til å faktisk ta livet av barnet, hjemme det og sette i gang ett slikt aparat som de har gjort....

- Og hvis hun døde av overdose med sovemedisin, hvor kommer blodsporene fra liksom? Såvidt jeg vet er ikke en overdose noen blodig affere...

- at de oppga adressen i England som bosted, herregud for ett latterlig argument, jeg hadde nok gjort nøyaktig det samme... Skal de liksom ha planlagt det i forkant da eller? Undersøkt at hvis de oppga den engelske adressen så kunne de reise hjem selv om de var mistenkt... Da må de være synske og gaaaaaale og kunne se for seg saksforløpet flere måneder frem i tid, nei vet du hva!

- den sovemedisinen hun hadde gitt var både reseptfri, og ett vanlig middel mot feber og smerte hos små barn, da skal det vel godt gjøres for en lege å ta livet av datteren sin by accident eller?

Den artikkelen fikk meg bare enda mer overbevist, stakkars stakkars foreldre!!!

Skrevet

Det jeg syns var så rart er jo at de første ukene sa jo ingen noe om at de hadde latt ungene være aleine der. Men, javel, ja, da er det jo ikke så vanskelig å snike seg inn da... Man lar jo ikke ungene ligge aleine, selv om de mener det er så trygt der.

Skrevet

En annen ting som jeg reagerte veeeeldig på.. Ifølge mobilbruken som de har sjekket til foreldrene.. Ringte de media før de ringte politiet..

Det er noe merkelig spør du meg..

+ at de som de sier selv ikke var inne og sjekket hos barna.. de hørte bare at det var rolig og gikk ut igjen.. Var vel 4 timer fra de fant ut at de var borte til første gangen de faktisk hadde sett jenta med egne øyne..

Skrevet

Leste akkurat artikkelen på VG. Er ikke 8 flasker rødvin og 6 flasker hvitvin litt vel mye? Jeg kan bare ikke forstå meg på de foreldrene. Sitte og drikke så masse mens barna ligger og sover et godt stykke unna? Jeg fatter bare ikke hvordan noen klarer å gjøre det..

Nei nussepus, vil ikke dele, får sikkert så mye pepper ;o) Orker ikke nå, kanskje en annen gang=)

Nå skal jeg se 71 grader nord hehe

Skrevet

Jeg tenkte masse på det i begynnelsen:) Har jo vært en del diskusjoner her inne om nettop det å la barn ligge alene på hotellrom, og det første som slo meg var for en skyldfølelse de foreldrene må sitte med!!

Skrevet

Enig med deg, Mamma til verdens beste+spire.

Er fullstendig overbevist om at de er uskyldige, og synes fryktelig synd på dem som er i den situasjonen de har havnet i. Ett eller annet sted i verden sitter i minst ett "menneske" og vet hva som har hendt, og ser hva som nå skjer. Den jævelen (unnskyld meg) burde stå fram!

Skrevet

Eller dvs... alkoholen hadde egentlig ikke noe med forstå-seg-på disse foreldrene. Bare tanken på å la barna sove aleine er helt hinsides for meg. Jeg tror aldri tanken hadde kommet inn i hodet mitt.

Skrevet

er som regel vanskelig å bedømme en sak kun ut fra det man får vite i media. Men synes det er litt rart hvis de har gitt ungene feber-medisin og så gått ut for å spise med så mange. Da kunne vel foreldrene byttet på å sitte hos ungene. Jeg hadde hvertfall ikke gått fra min med feber:-(

Skrevet

Politiet har gått ut med deler av vitnemålene til media - politiet pratet og på portugisisk tv om vitnemålene (har en venn i Lisboa )

Skrevet

hadde de feber? trodde det var fordi de sov dårlig. Ikke at det rettferdiggjør det da ;)

Skrevet

Hadde du gått fra hvis han/hun var frisk da?

Skrevet

har ikke lest vg idag:-) gikk bare ut fra det i og med at det var feber-medisin.

Skrevet

hehe, nei hadde ikke gått fra jeg. Da fikk vi heller gå hver vår gang og spise. Går ikke til postkassa engang jeg da;-)

Skrevet

Faren sprekker i avhør og Madeleine blir funnet!

Skrevet

Ungene hadde ikke feber - dette middelet er sövndyssende - det ble gitt for at ungene skulle sove godt - Madeleine hadde hatt innsovningsproblemer i noen dager för hun forsvant . Middlet som ble gitt barna ble gjort reseptfritt samme dagen i Portugal.

Overdose kan före til oppkast med blod !

Skrevet

hehe er som meg du da maybaby06 ;o) muligens en smule hysterisk, men kan ikke noe for det=)

Skrevet

kan ikke forstå hvordan dere kan synse om en så alvorlig sak. håper aldri jeg kommer i en situasjon hvor jeg må i tillegg til en stor sorg, renvaske meg for sånne amatørdetektiver som dere...avisene får ta sin del av skylda, men neimen meg er ikke enkelte av dere stort bedre selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...