Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hadde en SA for en uke siden. mistet i 7. uke Trengte ingen utskrapning og gynekologen min sier at det bare var å sette igang på nytt - trenger ikke vente på ny mens. Mener å ha lest andre steder at man gjerne skal ha en vanlig mens før man prøver på nytt. Noen som vet mer om dette?? Har så lyst til å prøve igjen med en gang!
glad_jenta Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 hei! jeg anbefaler personlig å vente en mens jeg ble gravid med engang å mistet,å ble gravid med engang igjen og mistet:( nå har jeg ventet en mens å prøver på nytt igjen,håper jeg blir fort gravid og at den sitter denne gangen!! lykke til hos deg!!
Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 10. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2007 Kan jeg spørre hvor langt på vei du var? Måtte du til utskrapning første gangen? Er så usikker og vil så gjerne bli gravid og er fristet til å følge gynekologens råd.. Jeg spurte henne tre ganger - sikker på at det ikke gjør noe? Hun sa at den eneste grunne til å vente en mens var at da er det lettere å sette termindato?!?! har eggløsning om ca en uke og lurer på om vi skal prøve igjen da. Men er på ingen måte keen på å miste en gang til - var ille nok en gang! Ble også gravid på første forsøk nå i sommer - aner ikke hvor lang tid det tar denne gangen, men håper det går fort... takk for svar - godt å snakke med noen andre som har vært i samme situasjon!
mie76 Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Venninna mi mistet etter åtte uker SA, ingen utskraping. Hun syntes etter hvert at det var litt rart at ikke syklusene startet igjen etter SA, det viste seg at hun var gravid... Det gikk fint den andre gangen, har en nydelig jente nå...
Babyklar80_HØYGRAVID Skrevet 10. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2007 det var godt å høre! tror jeg skal høre på gynekologen og prøve igjen nå med en gang. er jo ganske usannsynlig at jeg blir gravid på 1. forsøk igjen! Føler meg liksom litt smådesp etter en baby etter å ha mistet Tvitvi :-)
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 10. september 2007 #7 Skrevet 10. september 2007 Det noen sier er at man skal vente en mens for at livmorslimhinnen skal bli optimal igjen, men tror ikke det gjør noe å prøve nå. Jeg mistet i aug og prøvde igjen med en gang jeg, ble ikke gravid da, men da har man iallefall prøvd... Masse lykke til. Neste gang sitter den for alle håper jeg ;O)
glad_jenta Skrevet 10. september 2007 #8 Skrevet 10. september 2007 1.gang var jeg i 6. uke,2. gang i 5.uke og siste gang i 7. uke aldri noe utskrapning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå