Gå til innhold

Når sluttet dere med sprinkelbeskytteren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok av sprinkelbeskytteren istad for å vaske den, men tenkte med meg selv, trenger han virkelig den lenger når han er halvannet år??

Husker HS presiserte hvor viktig det var med slike beskyttere engang... Hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte til mine 2 gutter til de vokste ut av spr.senga.. Regner med det samme blir med mini...

Skrevet

Bruker ennå:) Cornelia er 1,5 år!

Skrevet

til dem flekket dem av selv:-) og det tok ikke lange stunden

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

når hun begynte å reise seg i sengen.

Skrevet

Dem bare sklir ned i senga her, så det ser ikke mye søtt ut!:-p

Men, det kan vel ikke være noe fare å ta den vekk nå vel? Hva Får jo ikke hue gjennom der!? *bekymret*

Åhh, gjør du??? Hva står det på dem?:o)

Skrevet

Her detter bare smokkene ut hvis vi fjerner, så kommer til å ha det der så lenge han bruker sprinkelseng

Skrevet

Synes sengen blir så åpen og alt for luftig uten jeg.. hehe. Men byttet ut den beskytteren som går rundt hele sengen, med en god tykk og kort, som bare går rundt hodeenden av senge og litt ned på hver siden. Tror Victoria synes det er godt og ha den der, dessuten ligger hun ofte når jeg sjekker inn til henne, med ansiktet trykt inni beskytteren, så hadde ikke den vært der så hadde hun ligget trykt inni sprinklene.

Skrevet

Hodet har da vel aldri kunne passe imellom vel? Da er sengen feil!

Armer og ben kan komme utenfor og bli klemt eller vridd, og de våkner. Bruker den så lenge sprinkelsengen er i bruk.

Kjøp en som er stiv nok til ikke å falle ned.

Skrevet

Tok den av da vi senket bånden helt ned. Da hadde hun allerede revet den av hver dag:P 11 måneder

Skrevet

Neida, he he, hodet har ikke passet mellom sprinklene da! Men, det var så veldig mye mas om denne sprinkelbeskytteren.. Nå sover han så søtt uten, så tipper det går greit jeg:o)

Takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...