Jelly Belly Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 ...og håpe at det skal klaffe for meg denne mnd så jeg slipper flere pp'r!! Må ærlig innrømme at jeg er rimelig lei nå..
vinterbarn Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Ja det skal jeg gjøre, ønsker deg masse lykke til (-:
Tussa og Sofie Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Krysser fingre og tær, lykke lykke til!!
Jelly Belly Skrevet 11. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2007 Dette er 15 aktive pp! Men sluttet med prevansjon i mars 2003.
håper på fulltreff Skrevet 11. september 2007 #6 Skrevet 11. september 2007 krysser det jeg kan! Lykke til!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 11. september 2007 #8 Skrevet 11. september 2007 Nei du det gidder jeg faktisk ikke... TULLER!!! :-D Klart jeg skal krysse både fingre og tær! 15 pp er mye! spiren vår satt på 15 pp, så får håpe dette er deres tid også :-) lykke til!
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 11. september 2007 #9 Skrevet 11. september 2007 krysser fingre og tær for at det klaffer denne gang!!=) Kan tenke meg det er kjipt å måtte gå gjennom så mange pp`er! *klem*
Jelly Belly Skrevet 11. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. september 2007 Tuuuusen takk!!! Blir helt rørt jeg.. XXXXX
Niem og Patrick Skrevet 11. september 2007 #11 Skrevet 11. september 2007 Krysser fingrene kjempemasse!! Håper det klaffer for dere snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå