Gå til innhold

Kan alle krysse fingrene...


Anbefalte innlegg

Skrevet

...og håpe at det skal klaffe for meg denne mnd så jeg slipper flere pp'r!! Må ærlig innrømme at jeg er rimelig lei nå.. :(

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det skal jeg gjøre, ønsker deg masse lykke til (-:

Skrevet

Krysser fingre og tær, lykke lykke til!!

Skrevet

Dette er 15 aktive pp!

Men sluttet med prevansjon i mars 2003. :(

Skrevet

krysser det jeg kan! :)

Lykke til!

Skrevet

Nei du det gidder jeg faktisk ikke...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TULLER!!! :-D Klart jeg skal krysse både fingre og tær! 15 pp er mye! spiren vår satt på 15 pp, så får håpe dette er deres tid også :-) lykke til!

Skrevet

krysser fingre og tær for at det klaffer denne gang!!=) Kan tenke meg det er kjipt å måtte gå gjennom så mange pp`er!

*klem*

Skrevet

 

Tuuuusen takk!!! :)

Blir helt rørt jeg..

 

XXXXX

Skrevet

Krysser fingrene kjempemasse!!

Håper det klaffer for dere snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...