ape Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Noen som bruker forebyggende medikamenter mot migrene? Evt. hva?? Er så driiiit lei av å ha vondt i hode/migrene.
våken_om_natta Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Nei, men jeg har time hos lege neste uke for å finne ut om det er noe jeg kan forebygge med. Dritt-lei jeg også!!!! Prøvde Atenolol, som er betablokker, for noen år tilbake. Det virka ikke noe spesielt på meg.
TurangaLeela Skrevet 10. september 2007 #3 Skrevet 10. september 2007 Forebygging mot migrene er jo å se hva man kan gjøre med livstilen. Slutte å røyke, stresse mindre, se på evt.matvarer: kaffe, sjokolade, rødvin, bananer, you name it... Anbefaler å gå på helsekost, finnes gode alternaltive medisiner, som nomigra f.x. Fynka på meg.
lille vennen og meg Skrevet 10. september 2007 #4 Skrevet 10. september 2007 Kjenner til ei som fikk blodtrykksenkende medisin, selv om hun ikke hadde høyt bt. Hjalp henne godt.
våken_om_natta Skrevet 10. september 2007 #5 Skrevet 10. september 2007 Tro meg!! Jeg har prøvd mye!!! Lett og letti 10 år etter en årsak, men ikke funnet noe. Eneste jeg vet jeg reagerer på er lavtrykk, men vanskelig å gjøre noe med været. Nomigra, er det honning i det? Er det flytende guffe??
våken_om_natta Skrevet 10. september 2007 #6 Skrevet 10. september 2007 Det har jeg også prøvd, men har blodtrykk på 90/50 til vanlig, så det gikk dårlig...
ape Skrevet 10. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2007 ingen som har prøvd tenormin?? Kom over dette medikamentet, da jeg bladde litt i felleskatalogen her om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå