Gå til innhold

migrene profylakse


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker forebyggende medikamenter mot migrene? Evt. hva??

 

Er så driiiit lei av å ha vondt i hode/migrene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men jeg har time hos lege neste uke for å finne ut om det er noe jeg kan forebygge med. Dritt-lei jeg også!!!! Prøvde Atenolol, som er betablokker, for noen år tilbake. Det virka ikke noe spesielt på meg.

Skrevet

Forebygging mot migrene er jo å se hva man kan gjøre med livstilen. Slutte å røyke, stresse mindre, se på evt.matvarer: kaffe, sjokolade, rødvin, bananer, you name it...

 

Anbefaler å gå på helsekost, finnes gode alternaltive medisiner, som nomigra f.x. Fynka på meg.

Skrevet

Kjenner til ei som fikk blodtrykksenkende medisin, selv om hun ikke hadde høyt bt. Hjalp henne godt.

Skrevet

Tro meg!! Jeg har prøvd mye!!! Lett og letti 10 år etter en årsak, men ikke funnet noe. Eneste jeg vet jeg reagerer på er lavtrykk, men vanskelig å gjøre noe med været. Nomigra, er det honning i det? Er det flytende guffe??

Skrevet

Det har jeg også prøvd, men har blodtrykk på 90/50 til vanlig, så det gikk dårlig...

Skrevet

ingen som har prøvd tenormin?? Kom over dette medikamentet, da jeg bladde litt i felleskatalogen her om dagen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...