Gå til innhold

Tips til velkomstdrink???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire bursdag snart og fikk en ide om å servere velkomstdrink..Håper at noen har gode forslag:) og forresten...bruker dere å pynte noe til fester? tenkte på sånne krusseduller som man kan henge opp osv... Eller blir det for dumt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 l cider(valgfri type)

1 1/2 l sprite

1/2 flaske brennvinn

evnt grenadin eller annen fargetilsettning (ikke mye)

melonbiter skal vistnok være godt i... (vist du skal servere i bolle)

var gubben som sa dette (jobber i serveringsbransjen)

Skrevet

Ok..Er denne god? Vi blir ikke så mange..rundt 5-6 stykker.Jeg hadde ikke tenkt å bruke så veldig mye penger på det heller..Tenkte kanskje å lage til ett glass til hver og sette det i kjøleskapet...men er det kjipt? hehe...

Skrevet

Hva med slik Belini (er det slik det staves). Tror det er fint som velkomstdrink.

Eller margheritas? Okei staving av navn på drinker er ikke min sterke side.

Skrevet

Om dere bare blir 5 6 stykker, kan du ikke kjøpe en flaske champagne (JA IKKE MUSSERENDE ROSA VIN MEN CHAMPAGNE) og sprette den når gjestene kommer? Det pleier å gjøre susen. :)

Skrevet

Tenkte litt på den der strawberry daiquiri...den er veldig god:) men er den "enkel" å lage...Fant en oppskrift på nettet nå...men jeg har ikke sånn blender.Trenger jeg det???

Skrevet

med jordbær dyppet i sjokolade til...., det er bare helt nydelig...

Skrevet

ok, da skal du få oppskriften på en god drink... men hva liker du.. søtt/surt osv???

eller

martini asti eller en moscato dè asti (muserende viner.. den siste er knall god, koster ikke så mye heller vistnok)

Skrevet

Du kan jukse og køpe sån mix til strawberry daiquiri:) på velassorterte butikker.

Skrevet

siden det er frossen is..må man vel nesten bruke blender ja...hehe.

Skrevet

kan bruke kjøkkenmaskin...

en del jordbær

appelsinjuice

og litt sukker/melis

og vodka

gjerne med knuste isbiter i..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...