januarbaby:-) høygravid Skrevet 10. september 2007 #1 Skrevet 10. september 2007 Hei,, uff det er ikke meningen å syte,men jeg har det så forskjelli i dette svangerskapet imot det forrige. Ingen plager sist,men nå får jeg liksom alle plager. No har jeg begynt å få ondt i ribbeina/ siden på høyresiden min. Synes det er så didlig da jeg bare er 20 fullgåtte uker i dag... Sist hadde jeg trykk på ribbein o.l etter uke 30.. hvordan skal dette gå:-) er det andre og som har vondt??? måtte bare få det ut:-) Og en ting til... det klør så på beina/leggene.
twoboys & a girl Skrevet 10. september 2007 #2 Skrevet 10. september 2007 Hei! Dette er også min andre. Hadde lite plager sist gang, studerte full tid og vikar i bhg frem til fødselen. Nå har jeg fått meste parten av plagene. Begynte med skiveutglidning, kvalme med oppkast, bekkenløsning, kynnere, kløe.... Det sies at nr to er værst, så får ta en dag av gangen. Har vært sykemeldt hele svangerskapet. Håper du føler deg bedre etterhvert:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå