Gå til innhold

da har jeg vært på legevakta med snuppa..

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa var lett dehydrert, men ingen fare. men de syntes det var lenge å ha hatt diare fra torsdag til lørdag og oppkast nesten en gang i timen siden i går morges og fortsatt enda....

så jeg fikk resept på kvalmestillende.. men her stengte apoteket kl 19.. så får ikke tak i den før i morgen.

ellers har jeg kjøpt det GEM-pulveret som jeg bel anbefalt her inne før i dag, og de var imponert over det. og var bare å få i henne mest mulig av det fremover.. så har en mugge ferdigblandet i blåbærsaft i kjøleskapet.

jeg har selv begynt å bli kvalm, og storebror her i huset var begynt med litt løs mage i kveld.. så dette blir en fin uke...

God bedring til alle oss =)

i tillegg er jeg fortsatt hjemme med bihulebetennelse....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da. Det hørtes ikke noe særlig ut. Godt at dere fikk resept på noe mot kvalen. Håper lille frøkna føler seg ebdre snart, før resten av familien hvaner i senga :o)

God bedring til frøkna.

Skrevet

Usj usj usj da....:-P

Masse god bedring til dere alle!!!!

Ps: Jeg bruker hive innpå et par idoform når jeg merker kvalmen kommer, det stabiliserer bakteriefloraen i magen..

Håpe dere snart er friske og raske alle sammen..

God klem

Skrevet

har ikke idoform. men drikker blåbærsaft og tar kulltabletter.. det skal samle basiluskene det også..

håper bare i er friske så jeg rekke å lufte skikkelig og vaske her før lørdag.. for da skal vi ha 30 års-fest for gubben.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...